masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja też wczoraj chciałem doładować za dychę, pieniądze z konta pobrano a doładowania niema. Trzeba szukać innej sieci.
Sytuacja się znowu powtarza, chwilami internet zwalnia prawie do zera, porażka.
<div>Wygląda na to że ktoś zakłócał sieć, taka odpowiedź dostałem od nju.
</div><div>"sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie utrudnień w korzystaniu z sieci Nju w podanej lokalizacji. Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić jego właściciela do wyłączenia. Przepraszamy za utrudnienia.
Pozdrawiamy,
Nju mobile"</div>
Dzisiaj już działa internet normalnie, mam nadzieję że był to jednorazowy wybryk bo jak ma się to powtarzać to zmieniam sieć.