forumnju z rachunkiemusługiKarta sim - blokada

Karta sim - blokada

 

Karta sim - blokada (2020-05-10 15:59)

Dzień dobry, rozładował mi się telefon i po wyłaczeniu telefon poprosi l mnie o kod PUK, mimo tego że poprawnie wpisuję kod PUK z kartki jaką dostałam razem z kartą sim nie mogę się dostał dp swojego telefonu. Co mogę zrobić? jak zresetować kod puk i wpisać nowy ? jaka jest procedura dostania się do telefonu jeśli dostaję onfo, że kod puk niewłaściwy? Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

Karta sim - blokada (2020-05-10 21:23)

Czy napewno odrazu poprosił Cię o kod PUK . Zreguły jest tak że po włączeniu prosi o kod PIN , po kilkukrodnym nieprawidłowym wpisaniu  PIN telegon blokuje się i wtedy prosi o PUK . Jeśli zblokowałaś kod PIN oraz PUK  , pozostaje tylko kontakt z BOK.

~gość1589138634187

 

Karta sim - blokada (2020-05-11 21:38)

Hej :) Nie da się zrestartować PUKu, on jest niezmienny do czasu wymiany karty. Zadzwoń z innego numeru do BOK (690610610), sprawdzą czy na pewno wprowadzasz PUK przypisany do Twojej karty. Jak PUK został zablokowany to pozostaje tylko wymiana karty. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 21:39 w dniu 2020-05-11]

odpowiedź

Karta sim - blokada | inga (10.05.2020, 15:59)

Dzień dobry, rozładował mi się telefon i po wyłaczeniu telefon poprosi l mnie o kod PUK, mimo tego że poprawnie wpisuję kod PUK z kartki jaką dostałam razem z kartą sim nie mogę się dostał dp swojego telefonu. Co mogę zrobić? jak zresetować kod puk i wpisać nowy ? jaka jest procedura dostania się do telefonu jeśli dostaję onfo, że kod puk niewłaściwy? Pozdrawiam i proszę o pomoc
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

30 gości i 0 zalogowanych użytkowników