forumnju z rachunkiemofertadpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz?

dpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz?

 

dpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz? (2020-04-23 11:24)

<div>Umowa została wysłana ponad tydzień temu. Wczoraj otrzymałem z dpd informację o tym, że przesyłka ma status zaginionej.</div><div>Co teraz? Czy skoro umowa jest nie wiadomo gdzie, a numer chciałem przenieść z Orange, to czy dalej (pomimio rozpoczętej procedury przeniesienia numeru) dalej mnie obowiązuje umowa z poprzednim operatorem?</div><div>Czy jedt możliwość by nju wysłało nową umowę?</div><div>Czy jest jakiś określony czas na podpisanie tej umowy, która jest teraz fizycznie zaginiona?
</div>

~artmar

 

dpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz? (2020-04-23 12:58)

<div>Jeśli nie podpisałeś umowy nie jesteś klientem nju , więc skontaktuj się :</div><div>Jeśli masz pytania do oferty lub potrzebujesz pomocy przy dokonaniu zakupu:
<ul><li>napisz do nas na czacie</li><li>zadzwoń do nas pod numer <strong>690 300 400</strong>, od pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00 (opłata zgodna z cennikiem operatora)
<strong>
Ważne:</strong>
Kontakt z infolinią jest dostępny bez utrudnień.</li></ul></div>

~gość1587639481909

 

dpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz? (2020-04-24 14:57)

Zmiana sposobu obsługi klientów nju mobile
Każdego dnia docierają nowe wiadomości związane z koronawirusem, które wpływają na nasze codzienne życie. Działania te niosą swoje skutki zarówno dla Ciebie, jak i naszych pracowników.
Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu pracy zdalnej od 16 marca 2020 r. Obejmuje ona zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko te osoby, których zadań nie można wykonywać zdalnie.
Niezmiennie, niezależnie od trybu pracy, nasze zespoły dokładają wszelkich starań, abyś mógł w sposób nieprzerwany i bezpieczny korzystać ze swoich usług.
Zobacz, co się zmienia?
Infolinia 690 610 610
Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony.
Infolinia 690 300 400
Kontakt z infolinią jest dostępny bez utrudnień.
Konto nju mobile
Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, po zalogowaniu do konta na www.njumobile.pl/logowanie.
Samodzielnie i szybko:
? sprawdzisz swoje usługi i ich bieżące wykorzystanie
? zweryfikujesz płatności
? dokonasz potrzebnych zmian w ofercie

odpowiedź

dpd zgubiło przesyłkę z umową - co teraz? | ~artmar (23.04.2020, 11:24)

<div>Umowa została wysłana ponad tydzień temu. Wczoraj otrzymałem z dpd informację o tym, że przesyłka ma status zaginionej.</div><div>Co teraz? Czy skoro umowa jest nie wiadomo gdzie, a numer chciałem przenieść z Orange, to czy dalej (pomimio rozpoczętej procedury przeniesienia numeru) dalej mnie obowiązuje umowa z poprzednim operatorem?</div><div>Czy jedt możliwość by nju wysłało nową umowę?</div><div>Czy jest jakiś określony czas na podpisanie tej umowy, która jest teraz fizycznie zaginiona?
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

70 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies