forumnju na kartęusługiOdblokowanie konta

Odblokowanie konta

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 09:40)

<div>Przeoczyłem podtrzymaniowego SMS-a i konto zostało zablokowane</div><div>("kontrakt nieaktywny"). Natychmiast zwróciłem się do BOK o odblokowanie konta.</div><div>Minęły już 4 tygodnie i nie ma efektu/odpowiedzi. W tym czasie dzwoniłem do BOK jeszcze raz
</div><div>(po dwóch tygodniach).</div><div>Zgodnie z regulaminem promocji Po Wieki w ciągu miesiąca od zablokowania konta</div><div>mam prawo do odblokowania konta.</div><div>Rozumiem, że mogą być teraz opóźnienia w związku z epidemią koronawirusa.</div><div>Kiedy mogę się spodziewać działania ze strony NjuMobile?</div><div>Czy jeśli zgłosiłem prośbę o odblokowanie konta natychmiast po jego zablokowaniu,</div><div>to konto zostanie odblokowane nawet jeśli (z winy NjuMobile) procedowanie wniosku</div><div>się przedłuży ponad miesiąc od daty zablokowania konta?
</div>

~krl

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 11:41)

Hej :) W jaki sposób zwróciłeś się do BOK? Taka blokada jest ściągana "od ręki" podczas rozmowy telefonicznej :) Tylko potem trzeba doładować konto. Chyba że numer już został usunięty z sieci, to operator może go przywrócić, ale nie zawsze to się udaje z przyczyn technicznych i żaden punkt regulaminu o tym nie stanowi.Tak czy owak to jest forum użytkowników nju i tutaj nikt nie ma dostępu do Twojego konta, więc zadzwoń do BOK by wyjaśnić sprawę. Pozdrawiam :) 

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 12:00)

12 marca zablokowali konto. 13 marca dzwoniłem do BOK  690610610. I potem jeszcze po 2 tygodniach. Nic od ręki nie chcieli zrobić. Zgodnie z regulaminem w ciągu miesiąca od zablokowania konta powinni je odblokować na mój wniosek (więc pewnie w tym czasie nie powinni usuwać numeru z sieci, jeśli uniemożliwiałoby to odblokowanie konta). Jak widać, czasami to nie jest robione "od ręki". Jasne, zadzwonię do nich jeszcze.

~krl

 

Odblokowanie konta (2020-04-17 15:23)

Numer nadal nie został odblokowany (a minęło już 5 tygodni). Dzisiaj znów zadzwoniłem na infolinię 690610610 i dowiedziałem się, że numer został usunięty 14 kwietnia. Czyli: Njumobile NIC nie zrobiło w reakcji na moje dwa wcześniejsze zgłoszenia. Teraz konsultant zapowiedział, że dział techniczny spróbuje "przywrócić numer".  Jakoby w ciągu tygodnia. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia...

~gość1587129792111

 

Odblokowanie konta (2020-04-24 19:01)

Dla kompletności: po 40 dniach i 3 telefonach na infolinię Njumobile odblokowało mi numer. Trzeba zrozumieć problemy związane z epidemią...

~krl

odpowiedź

Odblokowanie konta | ~krl (09.04.2020, 12:00)

12 marca zablokowali konto. 13 marca dzwoniłem do BOK  690610610. I potem jeszcze po 2 tygodniach. Nic od ręki nie chcieli zrobić. Zgodnie z regulaminem w ciągu miesiąca od zablokowania konta powinni je odblokować na mój wniosek (więc pewnie w tym czasie nie powinni usuwać numeru z sieci, jeśli uniemożliwiałoby to odblokowanie konta). Jak widać, czasami to nie jest robione "od ręki". Jasne, zadzwonię do nich jeszcze.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników