forumnju na kartęusługiDodatkowy pakiet 9gb

Dodatkowy pakiet 9gb

 

Dodatkowy pakiet 9gb (2020-04-05 00:14)

Dzień dobry, jak mogę anulować 2 pakiety 9gb, które zostały aktywowane w wyniku problemu ze stroną internetową? Strona nie odswieżała się i omyłkowo usługa została aktywowana potrójnie zamiast 1x.


Dawid

 

Dodatkowy pakiet 9gb (2020-04-06 09:58)

Dzień dobry :) Tylko wysyłając zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Dodatkowy pakiet 9gb | dawidescu69 (05.04.2020, 00:14)

Dzień dobry, jak mogę anulować 2 pakiety 9gb, które zostały aktywowane w wyniku problemu ze stroną internetową? Strona nie odswieżała się i omyłkowo usługa została aktywowana potrójnie zamiast 1x.


Dawid
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

106 gości i 0 zalogowanych użytkowników