forumnju z rachunkiemofertaBrak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej

 

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej (2020-03-26 19:26)

Cześć, korzystam z oferty internetu mobilnego od września 2019 - wtedy też podpisałem umowę. Usługa "im dłużej tym lepiej" powinna być aktywowana automatycznie. Niestety dzisiaj otrzymałem już 7 fakturę, a stan transferu wynosi nadal 40 GB. 


Chcąc sprawdzić stan usługi wykonuję kod ussd sprawdzający stan tejże usługi otrzymuję poniższy wynik:
 pcmllvy.png 



Co robię nie tak że bonus nie doliczył się do mojego konta?

 

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej (2020-03-26 20:26)

Hej :) Wszystko robisz ok, choć przyznam, że żadnego kodu nie widzę w regulaminie tej usługi, ale to i tak nie ma znaczenia, ponieważ ta usługa jest włączana automatycznie  przy nowych aktywacjach począwszy od 16.06.2019. Niestety, działa nieprawidłowo. Jeżeli masz 6 wystawionych faktur na pełną kwotę, to zgłoś reklamację przez formularz kontaktowy. Poprawią działanie usługi i otrzymasz dodatkowe 40 GB. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 20:34 w dniu 2020-03-26]
 

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej (2020-03-26 20:36)

Cześć, dziekuję za odzew.
Ten powyższy kod znalazłem na poniższej stronie. 
LINK<a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,im-dluzej-tym-lepiej-z-rachunkiem">




[edytowane przez mediu o 20:36 w dniu 2020-03-26]
 

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej (2020-03-26 21:53)

pilotka, złożyłem przez formularz kontaktowy zgłoszenie reklamacyjne tak jak mi poleciłaś, ale wchodząc potem w zakładkę "STATUSY ZGŁOSZEŃ" widzę, że w rubryce treści zgłoszenia znikł mój opis sytuacji....




https://i.imgur.com/I8DIKzS.png

 

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej (2020-03-27 18:25)

A w historii operacji na moim profilu masz podgląd zgłoszenia?

odpowiedź

Brak naliczeń z oferty im dłużej tym lepiej | mediu (26.03.2020, 19:26)

Cześć, korzystam z oferty internetu mobilnego od września 2019 - wtedy też podpisałem umowę. Usługa "im dłużej tym lepiej" powinna być aktywowana automatycznie. Niestety dzisiaj otrzymałem już 7 fakturę, a stan transferu wynosi nadal 40 GB. 


Chcąc sprawdzić stan usługi wykonuję kod ussd sprawdzający stan tejże usługi otrzymuję poniższy wynik:
 pcmllvy.png 



Co robię nie tak że bonus nie doliczył się do mojego konta?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników