forumnju z rachunkiemofertaSłaba jakość rozmów

Słaba jakość rozmów

 

Słaba jakość rozmów (2020-03-21 19:37)


<font color="#00273f"><span >Witam,</font>
<font color="#00273f"><span >Korzystam z nju z rachunkiem już 5 lat. Nigdy nie było problemów z jakością rozmów - do teraz. Zmieniłem telefon na OnePlus 7 Pro i rozmowy telefoniczne to jakaś masakra. Każdy do kogo dzwonię, mówi że słabo mnie słychać albo że przerywa. Nie ma znaczenia czy jest to rozmowa przez 2G, 3G czy jest pełny zasięg czy jest słaby. Rozważałem oddanie telefonu na gwarancję, jednak chciałbym się wstrzymać, bo bez telefonu ciężko normalnie funkcjonować. Dodatkowo na innym forum użytkownicy piszą, że nie mają absolutnie żadnych problemów.</font>
<font color="#00273f"><span >Czy jest szansa, że problem tkwi w starej karcie SIM? Nie była ona wymieniana od 5. lat. Ewentualnie gdybym chciał sprawdzić moją teorię to czy można zamówić nową kartę? Jak to zrobić?</font>

 

Słaba jakość rozmów (2020-03-21 20:06)

Hej :) Najprościej wykonać tzw. test krzyżowy, czyli sprawdzić kartę SIM w innym aparacie. Jeżeli po przełożeniu  jakość rozmów będzie bez zarzutu to wiadomo że to wina urządzenia.  Może trafiłeś na jakiś felerny model. Jeżeli nic się nie zmieni, to przed wymianą karty, a jest to usługa płatna, chyba że karta nie obsługuje LTE, sprawdziłabym działanie nadajników wysyłając zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy. Chyba że problem występuje wszędzie, niezależnie od lokalizacji. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 20:07 w dniu 2020-03-21]

odpowiedź

Słaba jakość rozmów | lysolus (21.03.2020, 19:37)


<font color="#00273f"><span >Witam,</font>
<font color="#00273f"><span >Korzystam z nju z rachunkiem już 5 lat. Nigdy nie było problemów z jakością rozmów - do teraz. Zmieniłem telefon na OnePlus 7 Pro i rozmowy telefoniczne to jakaś masakra. Każdy do kogo dzwonię, mówi że słabo mnie słychać albo że przerywa. Nie ma znaczenia czy jest to rozmowa przez 2G, 3G czy jest pełny zasięg czy jest słaby. Rozważałem oddanie telefonu na gwarancję, jednak chciałbym się wstrzymać, bo bez telefonu ciężko normalnie funkcjonować. Dodatkowo na innym forum użytkownicy piszą, że nie mają absolutnie żadnych problemów.</font>
<font color="#00273f"><span >Czy jest szansa, że problem tkwi w starej karcie SIM? Nie była ona wymieniana od 5. lat. Ewentualnie gdybym chciał sprawdzić moją teorię to czy można zamówić nową kartę? Jak to zrobić?</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

44 gości i 0 zalogowanych użytkowników