Transfer

 

Transfer (2020-02-12 07:12)

<span class="s1" >Czesc. Mam problem związany z niekontrolowanym transferem danych. Użytkownikiem abonamentu 39 bez limitu jestem od stycznia i mam juz jedna fakture za soba. Problem w tym że znowu została mi naliczona opłata w wysokosci ponad 30zl za transfer danych za wykorzystanie dużych ilości danych i co najlepsze odbyło sie to poprzednio o 2:40 w nocy a tym razem o 0:00, czyli wtedy kiedy spałem. Nie jestem w stanie zrozumiec tłumaczenia pana z reklamacji ze to wina telefonu, co jest mega dziwne bo zadna aktualizacja systemu czy aplikacji nie miala miejsca, co wiecej nie wiadomo czemu w takim razie te dane nie zostaly pobrane z pakietu tylko naliczona opłata? Dodam ze telefon w domu jest połączony z wifi... 

~mateusz

 

Transfer (2020-02-12 07:28)

dziś w nocy to samo spotkało mnie .Też miałam włączone wifi a mimo to cały mój limit został wyczerpany ...

 

Transfer (2020-02-12 19:30)

to jest odpowiedź na post:

<span class="s1">Czesc. Mam problem związany z niekontrolowanym transferem danych. Użytkownikiem abonamentu 39 bez limitu jestem od stycznia i mam juz jedna fakture za soba. Problem w tym że znowu została mi naliczona opłata w wysokosci ponad 30zl za transfer danych za wykorzystanie dużych ilości danych i co najlepsze odbyło sie to poprzednio o 2:40 w nocy a tym razem o 0:00, czyli wtedy kiedy spałem. Nie jestem w stanie zrozumiec tłumaczenia pana z reklamacji ze to wina telefonu, co jest mega dziwne bo zadna aktualizacja systemu czy aplikacji nie miala miejsca, co wiecej nie wiadomo czemu w takim razie te dane nie zostaly pobrane z pakietu tylko naliczona opłata? Dodam ze telefon w domu jest połączony z wifi... 




<span class="s1">Czy nie mieszkasz czasami w strefie przygranicznej, Znalazłem coś takiego w regulaminie .



?





<font size="1">

8.4. Transmisja danych zrealizowana w roamingu poza Strefą 1 nie jest wliczana do zakresu transmisji danych przyznawanej po osiągnięciu Limitu wydatków 39 zł.
</font>

~gość1581532255238

 

Transfer (2020-02-12 22:23)

Nie mieszkam przy granicy (Katowice), nie łączy mi sie telefon z zadna inna siecią poza Orange. 
W ciagu dnia jak korzystam to normalnie bierze z pakietu a w nocy nagle 30 zł naliczone :/ 

~mateusz

 

Transfer (2020-03-16 08:56)

Mam ten sam problem. O północy ubyło mi 0,35 GB mimo, że tefon jest w zasięgu Wi-Fi. Czym to jest spowodowane?

odpowiedź

Transfer | ~mateusz (12.02.2020, 07:12)

<span class="s1" >Czesc. Mam problem związany z niekontrolowanym transferem danych. Użytkownikiem abonamentu 39 bez limitu jestem od stycznia i mam juz jedna fakture za soba. Problem w tym że znowu została mi naliczona opłata w wysokosci ponad 30zl za transfer danych za wykorzystanie dużych ilości danych i co najlepsze odbyło sie to poprzednio o 2:40 w nocy a tym razem o 0:00, czyli wtedy kiedy spałem. Nie jestem w stanie zrozumiec tłumaczenia pana z reklamacji ze to wina telefonu, co jest mega dziwne bo zadna aktualizacja systemu czy aplikacji nie miala miejsca, co wiecej nie wiadomo czemu w takim razie te dane nie zostaly pobrane z pakietu tylko naliczona opłata? Dodam ze telefon w domu jest połączony z wifi... 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 0 zalogowanych użytkowników