forumnju z rachunkiemusługiOszukane wskazania licznika.

Oszukane wskazania licznika.

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-06 13:23)

Korzystam z nju abo internet od ponad roku.Obecnie mam transfer 100GB/mies, do tej pory było wszystko Ok. ale od jakiś 10 dni transferu ubywa  bardzo dużo a nawet przy filmach jest to podwójne zużycie.Nie zobaczył bym tej różnicy gdybym nie miał dokładnego licznika na wysokiej klasy routerze Dovado który nigdy nie przekłamuje.To zużycie według nju jest ogromne! dawniej było bardzo zgodne co do 100mb.Zgłaszałem reklamacje ale tam chyba automat pracuje bo dostałem odpowiedz żebym kontrolował transfer albo wyłączył przesył danych :) na routerze :) no super.Czekam do końca okresu rozliczeniowego i się żegnam nie widzę innego wyjścia szkoda bo cena niska i przez rok było dobrze ale widać polityka nju (orange)stała się teraz bardziej pazerna. 

~adamus

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-06 19:21)

<div>Nju nie trzyma nikogo na siłe , miesiąc i do widzenia  twój wybór , sam wiedziałeś co bierzesz .</div><div>Preferowano moja maxyma  J aki pieniądz taki towar ( tak jest ze wszystkim )
</div>

~gość1575653077559

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-06 23:13)

to jest odpowiedź na post:


Nju nie trzyma nikogo na siłe , miesiąc i do widzenia  twój wybór , sam wiedziałeś co bierzesz .
Preferowano moja maxyma  J aki pieniądz taki towar ( tak jest ze wszystkim )

A ty zanim tu przyszedłeś wiedziałeś wcześniej że będziesz okradany? Co to za tłumaczenie jakie pieniądze taki towar no żałosne.

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-07 10:59)

"od jakiś 10 dni transferu ubywa  bardzo dużo"
A sprawdzałeś na swoim koncie w jakich godzinach był ten transfer? Jeżeli nikogo nie było w domu, to może ktos sie podpiął do routera, albo masz automatyczne aktualizacje aplikacji

~jac

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-07 12:22)

to jest odpowiedź na post:

"od jakiś 10 dni transferu ubywa  bardzo dużo"
A sprawdzałeś na swoim koncie w jakich godzinach był ten transfer? Jeżeli nikogo nie było w domu, to może ktos sie podpiął do routera, albo masz automatyczne aktualizacje aplikacji

 To jest wykluczone jestem cały czas w domu i nikt się nie podpina  nie używam to nie idzie a  szczególnie dużo pobiera przy oglądaniu filmów np film 700Mb  natychmiast odejmuje ponada 2 GB! Przy przeglądaniu stron jest OK.to nie są żadne aktualizacje to się dzieje cały czas i uciekają w ten sposób dziesiątki GB. Jednym słowem podkręcony licznik  po roku i tyle.Cen nie podnoszą jak inni to tak sobie radzą nie wszyscy w telefonach to wychwytują chociaż są programy zliczające i też można to wychwycić.

~adamus

 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-07 17:52)

Cóż, u mnie rozbieżności są poniżej 10% między wskazaniem transferu w telefonie a tym na stronie Nju (na Twoim koncie). Sprawdź dokładniej te transfery (przez kilka dni zapisuj po każdym pobraniu) - może do czegoś dojdziemy.

[edytowane przez jacp11 o 17:52 w dniu 2019-12-07]
 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-07 23:15)

Od 6.11. licznik na routerze pokazuje 5.6GB natomiast licznik nju pokazuje 13.5GB.
Dawniej na 100GB różnicy w całym miesiącu  było kilkaset max 300 Mb. Gdyby to było 10% to wogóle bym nie reagował.Rok minął we wrześniu i wtedy dostałem 100GB.Widocznie to dla nich za dużo trudno już szukam innego operatora....

[edytowane przez adamus o 23:21 w dniu 2019-12-07]
 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-08 11:01)

Nie mam zamiaru bronic Nju, ale ciekawi mnie powód tak gigantycznej różnicy.
Karta w routerze ma swoje oddzielne konto w Nju?
Jaki program monitoruje dane - wbudowany fabrycznie w router?
Sprawdź, które aplikacje i w jakich godzinach pobierały dane (część programów/routerów daje taką możliwość) i porównaj z godzinami pokazywanymi przez Nju

[edytowane przez jacp11 o 11:01 w dniu 2019-12-08]
 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-08 12:17)

Przecież to proste: ) Na stronie nju pokazuje:Zużycie  14,26,<strong>pozostało 85.74 GB z 100 GB</strong>
transferu internetowego
Natomiast na routerze jest licznik który pokazuje: Modem - 5,83/0,36. Tak jak pisałem film 700MB na stronie nju "zużywa"ok 2,1GB.
W miarę normalnie jest przy przeglądaniu internetu ale i tak wskazania są zawyżone.Kartę przełożyłem do telefonu i jest tak samo.
Czy ludzie tego nie sprawdzają tylko płacą i nie wiedzą za co, bo nie wierzę że tylko u mnie tak jest.Na innych forach tego typu np. play jest jakaś pomoc choćby moderatora ale nie tu a reklamacja to fikcja.

[edytowane przez adamus o 13:11 w dniu 2019-12-08]
 

Oszukane wskazania licznika. (2019-12-08 19:30)

to jest odpowiedź na post:

A ty zanim tu przyszedłeś wiedziałeś wcześniej że będziesz okradany? Co to za tłumaczenie jakie pieniądze taki towar no żałosne.

</div><div>Tak wiedziałem że nie będzie idealnie ale będzie taniej  i że robią mnie w żabe , Ty tylko doszukujesz się spisku który Cię okrada , a czy tak jest na pewno  ?
</div><div>Tego nawet Sam nie wiesz .
</div>

~gość1575829859455

odpowiedź

Oszukane wskazania licznika. | ~adamus (06.12.2019, 13:23)

Korzystam z nju abo internet od ponad roku.Obecnie mam transfer 100GB/mies, do tej pory było wszystko Ok. ale od jakiś 10 dni transferu ubywa  bardzo dużo a nawet przy filmach jest to podwójne zużycie.Nie zobaczył bym tej różnicy gdybym nie miał dokładnego licznika na wysokiej klasy routerze Dovado który nigdy nie przekłamuje.To zużycie według nju jest ogromne! dawniej było bardzo zgodne co do 100mb.Zgłaszałem reklamacje ale tam chyba automat pracuje bo dostałem odpowiedz żebym kontrolował transfer albo wyłączył przesył danych :) na routerze :) no super.Czekam do końca okresu rozliczeniowego i się żegnam nie widzę innego wyjścia szkoda bo cena niska i przez rok było dobrze ale widać polityka nju (orange)stała się teraz bardziej pazerna. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników