forumstrona www, moje kontomoje kontoPlay na kartę -> Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych...

Play na kartę -> Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych...

 

Play na kartę -> Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych... (2014-01-14 18:45)

Złożyłem zamówienie przeniesienia numeru z play na kartę na nju z rachunkiem. Dzisiaj dostaję sms z informacją o negatywnym rozpatrzeniu wniosku - niezgodność danych. Tylko o jaką niezgodność chodzi - przecież play na kartę nie wymaga rejestracji danych.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jacekp

 

Play na kartę -> Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych... (2014-01-15 07:47)

Skoro nie masz zarejestrowanej karty w Play, to nie przeniesiesz jej do Nju
W przypadku niezgodności danych zarejestrowanych u operatora, konieczne jest zarejestrowanie u operatora danych podanych przy składaniu zamówienia w nju mobile. Ponowne złożenie wniosku w nju mobile będzie możliwe poprzez kontakt telefoniczny naszego doradcy.Gdy wyjaśnisz z dotychczasowym operatorem przyczynę odmowy prosimy o informację na adres mailowy wskazany w wiadomości otrzymanej od nju mobile z informacją o odmowie przeniesienia."

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~jacekp

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~wybuch

 

Play na kartę -> Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych... (2015-01-20 22:51)

Brak zgodności danych to nic innego jak to że karte masz niezarejestrowaną u obecnego operatora. W Twoim przypadku w Play.
Udajesz się do punktu Play z kartą sim oraz dowodem osobistym. rejestrują karte sim na twoją osobę. następnie informujesz Nju że zarejestrowałeś kartę i wznawiana jest procedura przeniesienia numeru do nju.
Miałem podobnie przenoszac 3 numery z plusa w tym jeden z simplusa na karte. 

odpowiedź

Play na kartę -> | Nju z rachunkiem - przeniesienie numeru = niezgodność danych... (dawid_b)

Brak zgodności danych to nic innego jak to że karte masz niezarejestrowaną u obecnego operatora. W Twoim przypadku w Play.
Udajesz się do punktu Play z kartą sim oraz dowodem osobistym. rejestrują karte sim na twoją osobę. następnie informujesz Nju że zarejestrowałeś kartę i wznawiana jest procedura przeniesienia numeru do nju.
Miałem podobnie przenoszac 3 numery z plusa w tym jeden z simplusa na karte. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników