masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Brak zgodności danych to nic innego jak to że karte masz niezarejestrowaną u obecnego operatora. W Twoim przypadku w Play.
Udajesz się do punktu Play z kartą sim oraz dowodem osobistym. rejestrują karte sim na twoją osobę. następnie informujesz Nju że zarejestrowałeś kartę i wznawiana jest procedura przeniesienia numeru do nju.
Miałem podobnie przenoszac 3 numery z plusa w tym jeden z simplusa na karte.