forumnju z rachunkiemusługiNa komórkowe za 19 w profilu użytkownika.

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika.

 

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. (2013-12-29 21:29)

Pomimo włączonej i aktywowanej, w nowym okresie rozliczeniowym, usługi przez nju (potwierdzona aktywacja smsem), w panelu użytkowanika (Moje konto > Stan konta) wciąż nie widzę rozbitej kwoty 29 (brak dwóch suwaczków 19 i 10), a wykonane połączenia zlicza wciąż jako wszystkie razem. Czy suwaczek obrazujący wykorzystanie limitu na rozmowy jest na tyle inteligentny (zaprogramowany przez informatykow oragne) że zatrzyma się na 19 PLN w przypadku braku połączeń na "domowe"? Czy naprawdę jedyną możliwością sprawdzenia wykorzystania limitów w nowej usłudze jest wysłanie smsa "ILE" pod bezpłatny numer 80113? 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. (2013-12-30 15:33)

Tez myślałem, że będą osobne wskaźniki dla komórkowych i osobno dla stacjonarnych połączeń. Jak na razie nie ma niestety.
Usługa jest nowością na obecna chwilę i mam nadzieje, że bardziej opłacalne dla NJU będzie wprowadzenie czegoś takiego / dla tych którzy to aktywują / niż odpowiedzi sms-owe
Może "ktoś" z moderatorów Forum da odpowiedz czy będzie taka zmiana.
Było by to bardzo przydatne ;)

 

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. (2013-12-31 00:00)

podpinam się do prośby kolegów wyżej, a mianowicie o wprowadzenie rozdzielenia pomiędzy rozmowami prowadzonymi z sieciami komórkowymi, a numerami stacjonarnymi.

 

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. (2014-01-03 17:24)

Również prośba o to samo w innych wątkach sugerują że jest podział na komórkowe i stacjonarne wiec jak jest naprawde?:)

 

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. (2014-01-08 00:35)

W trakcie korzystania z usługi wiele dla mnie się wyjaśniło. Suwaczek w profilu użytkownika obrazujący wykorzystanie limitów na rozmowy, zatrzymuje się na kwocie 19 PLN (w przypadku braku połączeń na domowe), a za kolejne rozmowy na komórkowe, nie są naliczane dodatkowe opłaty. 
Wystosowałem zapytanie do konsultantów nju mobile, czy planowane jest wprowadzenie osobnych liczników dla nowej udługi. W odpowiedzi otrzymałem:
" [...] na dzień dzisiejszy jedyny możliwy sposób na sprawdzenie ilości wykorzystanych połączeń to wysłanie bezpłatnego sms-a lub kontakt telefoniczny z konsultantem pod numerem *610. Nie mamy żadnych informacji  aby w przyszłości były dokonywane jakieś zmiany [...]"
Szkoda, że nju mobile nie ma zamiaru polepszać jakości świadczenia swoich usług. Brak planów w tym zakresie może sugerować, że usługa o której mówimy, może mieć charakter wyłącznie tymczasowy. Chociaż z drugiej strony i tak dobrze, że licznik prawidłowo funkcjonuje zatrzymując się na limitach w odpowiednim momencie. 

odpowiedź

Na komórkowe za 19 w profilu użytkownika. | midypl (29.12.2013, 21:29)

Pomimo włączonej i aktywowanej, w nowym okresie rozliczeniowym, usługi przez nju (potwierdzona aktywacja smsem), w panelu użytkowanika (Moje konto > Stan konta) wciąż nie widzę rozbitej kwoty 29 (brak dwóch suwaczków 19 i 10), a wykonane połączenia zlicza wciąż jako wszystkie razem. Czy suwaczek obrazujący wykorzystanie limitu na rozmowy jest na tyle inteligentny (zaprogramowany przez informatykow oragne) że zatrzyma się na 19 PLN w przypadku braku połączeń na "domowe"? Czy naprawdę jedyną możliwością sprawdzenia wykorzystania limitów w nowej usłudze jest wysłanie smsa "ILE" pod bezpłatny numer 80113? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies