W trakcie korzystania z usługi wiele dla mnie się wyjaśniło. Suwaczek w profilu użytkownika obrazujący wykorzystanie limitów na rozmowy, zatrzymuje się na kwocie 19 PLN (w przypadku braku połączeń na domowe), a za kolejne rozmowy na komórkowe, nie są naliczane dodatkowe opłaty.
Wystosowałem zapytanie do konsultantów nju mobile, czy planowane jest wprowadzenie osobnych liczników dla nowej udługi. W odpowiedzi otrzymałem:
" [...] na dzień dzisiejszy jedyny możliwy sposób na sprawdzenie ilości wykorzystanych połączeń to wysłanie bezpłatnego sms-a lub kontakt telefoniczny z konsultantem pod numerem *610. Nie mamy żadnych informacji aby w przyszłości były dokonywane jakieś zmiany [...]"
Szkoda, że nju mobile nie ma zamiaru polepszać jakości świadczenia swoich usług. Brak planów w tym zakresie może sugerować, że usługa o której mówimy, może mieć charakter wyłącznie tymczasowy. Chociaż z drugiej strony i tak dobrze, że licznik prawidłowo funkcjonuje zatrzymując się na limitach w odpowiednim momencie.