forumnju z rachunkiemofertaFaktura za numer na który nie ma podpisanej umowy!

Faktura za numer na który nie ma podpisanej umowy!

 

Faktura za numer na który nie ma podpisanej umowy! (2018-12-28 16:34)

Witam. Otrzymałam fakturę za numer na który nie podpisywałam umowy - chciałam przenieść numer, ale dostałam maila, że zamówienie zostanie anulowane, więc nawet nie widziałam się z kurierem. Jakieś dwa miesiące później złożyłam nowe zamówienie w sklepie na przeniesienie numeru,  podpisałam umowę na inny numer tymczasowy. Niestety mojego numeru nie udało się przenieść o czym nju "zapomniało" mnie poinformować, więc złożyłam wypowiedzenie i od października nie mam już numeru w nju. Teraz nagle dostałam fakturę za numer telefonu na który nie podpisywałam umowy (jest tam też inny numer klienta), bo zamówienie zostało anulowane przez nju 7 miesięcy temu. Proszę o podanie adresu email na który można złożyć reklamację, nie mogę skorzystać z formularza kontaktowego bo numeru w nju nie mam od października. 

~faktura

 

Faktura za numer na który nie ma podpisanej umowy! (2018-12-28 17:38)

Cześć. W nju nie ma maila do kontaktu, jeżeli odpada opcja formularza kontaktowego, pozostaje albo zadzwonić do Biura Obsługi Klienta pod numer 690610610 albo wysłać zgłoszenie na adres do korespondencji: Nju mobile, ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice. Pozdrawiam.

odpowiedź

Faktura za numer na który nie ma podpisanej umowy! | ~faktura (28.12.2018, 16:34)

Witam. Otrzymałam fakturę za numer na który nie podpisywałam umowy - chciałam przenieść numer, ale dostałam maila, że zamówienie zostanie anulowane, więc nawet nie widziałam się z kurierem. Jakieś dwa miesiące później złożyłam nowe zamówienie w sklepie na przeniesienie numeru,  podpisałam umowę na inny numer tymczasowy. Niestety mojego numeru nie udało się przenieść o czym nju "zapomniało" mnie poinformować, więc złożyłam wypowiedzenie i od października nie mam już numeru w nju. Teraz nagle dostałam fakturę za numer telefonu na który nie podpisywałam umowy (jest tam też inny numer klienta), bo zamówienie zostało anulowane przez nju 7 miesięcy temu. Proszę o podanie adresu email na który można złożyć reklamację, nie mogę skorzystać z formularza kontaktowego bo numeru w nju nie mam od października. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

39 gości i 2 zalogowanych użytkowników