forumnju na kartęusługiPakiet się nie włączył

Pakiet się nie włączył

 

Pakiet się nie włączył (2019-01-05 16:11)

Witam, doładowałem telefon za kwotę 10zł i kupiłem pakiet 9GB wysyłając wiadomość AKT pod numer 80355. Dostałem SMS'a z odpowiedzią, że pakiet zostanie aktywowany i do 24 godzin otrzymam informację. Niestety mija trzeci dzień, a pakiet dalej nie jest aktywny, nie przyszła żadna wiadomość. Ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji?

 

Pakiet się nie włączył (2019-01-05 16:26)

Cześć. A środki nadal masz na koncie?  Jeżeli masz środki, to być może jest jakiś problem techniczny z aktywacją pakietu. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy, włączą pakiet. Pozdrawiam :)

 

Pakiet się nie włączył (2019-01-05 20:47)

Witam, niestety środki zeżarło :( 


Zrobię tak jak napisałaś. Dziękuję!

~misterrm

 

Pakiet się nie włączył (2019-03-03 16:50)

Witam. Od roku mam włączony pakiet że wykorzystuje 10 zł i włącza mi się pakiet w którym wszystko mam za darmo. Nigdy nie było sytuacji w której musiałabym go przedłużać. Zawsze robiło się to automatycznie. W tym miesiącu doładowałam konto za 30 i okazało się, że pakiet się nie włączył a z konta zeszło wszystko. Dlaczego w tym miesiącu pakiet nie włączył się sam?

~ola

 

Pakiet się nie włączył (2019-03-04 19:13)

Nie znam takiej usługi za 10 zł. W nju mobile w ofercie na kartę jest usługa za 29 zł, 19 zł i za 1.20 zł. Każda z tych usług nie działa od doładowania, tylko zgodnie z cyklem usługi i najpierw trzeba wydać kwotę, która stanowi limit w usłudze, by zyskać nielimitowane połączenia, SMS-y, MMS-y i pakiet danych. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy. Sprawdzą, jaką masz usługę i co się stało ze środkami. 

 

Pakiet się nie włączył (2020-09-16 19:15)

Kupiałam doładowanie 10 zł i zadziałało przez 5 minut. Ani esemesów ani dzwonić ani internetu nie mam. Ktoś wie o co chodzi?

~lucia

 

Pakiet się nie włączył (2020-09-16 20:13)

to jest odpowiedź na post:

Kupiałam doładowanie 10 zł i zadziałało przez 5 minut. Ani esemesów ani dzwonić ani internetu nie mam. Ktoś wie o co chodzi?

Sprawdz  dokładnie , co zjadło Ci doładowanie . Internet działa w tle telefonu , on może spowodować tak sztbkie zużycie  , a Ty możesz o tym nawet nie wiedzieć. Było o tym pisane w jednym z tematów .

~gość1600276703713

 

Pakiet się nie włączył (2020-09-16 20:19)

Jesli masz założone konto w nju to będzie czarno na białym co pochłoneło kaske.  Jeśli nie masz to założ na przyszłość .
<div>
</div>

~gość1600276703713

odpowiedź

Pakiet się nie włączył | misterrm (05.01.2019, 16:11)

Witam, doładowałem telefon za kwotę 10zł i kupiłem pakiet 9GB wysyłając wiadomość AKT pod numer 80355. Dostałem SMS'a z odpowiedzią, że pakiet zostanie aktywowany i do 24 godzin otrzymam informację. Niestety mija trzeci dzień, a pakiet dalej nie jest aktywny, nie przyszła żadna wiadomość. Ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników