forumnju z rachunkiemusługibrak dostępu do danych na koncie

brak dostępu do danych na koncie

 

brak dostępu do danych na koncie (2018-11-12 12:09)

Dzień dobry. Loguję się na swoje konto, ale nie mogę tam nic zobaczyć. Ani profilu, ani stanu połączeń, faktur kompletnie nic pomimo, że jestem zalogowana. Nawet swojego profilu nie widzę. Wszędzie komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.

 

brak dostępu do danych na koncie (2018-11-12 16:01)

Witaj :) Dziś są prowadzone prace na stronie, więc mogą występować utrudnienia. Pozdrawiam.

odpowiedź

brak dostępu do danych na koncie | gość1542020965218 (12.11.2018, 12:09)

Dzień dobry. Loguję się na swoje konto, ale nie mogę tam nic zobaczyć. Ani profilu, ani stanu połączeń, faktur kompletnie nic pomimo, że jestem zalogowana. Nawet swojego profilu nie widzę. Wszędzie komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników