forumnju z rachunkiemusługisms o wykorzystanym limicie GB

sms o wykorzystanym limicie GB

 

sms o wykorzystanym limicie GB (2018-11-02 08:30)

<div>witam,</div><div>po raz kolejny dostaję sms o treści: "Wykorzystales caly limit GB dostepny w cyklu rozliczeniowym (do data) w roamingu w Strefie 1 (UE). Od teraz transmisja danych jest zablokowana."</div>mam ofertę na abonament i pakiet 39GB. po zalogowaniu na nju mobile (w sekcji stan konta) mam info że wykorzystałem ok 255MB. pytanie dlaczego przychodzą te irrytujące smsy które nie mają pokrycia w stanie rzeczywistym?

 

sms o wykorzystanym limicie GB (2018-11-02 13:12)

Jest to błąd systemu. Klienci, kórzy mają blokadę transmisji danych w roamingu otrzymują błędny SMS.

odpowiedź

sms o wykorzystanym limicie GB | gość1541143852252 (02.11.2018, 08:30)

<div>witam,</div><div>po raz kolejny dostaję sms o treści: "Wykorzystales caly limit GB dostepny w cyklu rozliczeniowym (do data) w roamingu w Strefie 1 (UE). Od teraz transmisja danych jest zablokowana."</div>mam ofertę na abonament i pakiet 39GB. po zalogowaniu na nju mobile (w sekcji stan konta) mam info że wykorzystałem ok 255MB. pytanie dlaczego przychodzą te irrytujące smsy które nie mają pokrycia w stanie rzeczywistym?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 2 zalogowanych użytkowników