forumnju z rachunkiemofertabrak Interenru na telefonie

brak Interenru na telefonie

 

brak Interenru na telefonie (2018-09-19 15:57)

<div>Od wczorajszego dnia mój telefon nie widzi sieci i nie mam w ogóle internetu!
</div><div>W ustawieniach mam wszystko jak należy i nic?!</div>

 

brak Interenru na telefonie (2018-09-19 18:30)

Restartowałeś urządzenie? Wykonałeś tzw. test krzyżowy, czyli sprawdziłeś kartę SIM w innnym urządzeniu? Jeżeli w innym telefonie problem również występuje wyślij zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. Koniecznie podaj dokładną lokalizację.
<

[edytowane przez pilotka o 18:32 w dniu 2018-09-19]

odpowiedź

brak Interenru na telefonie | gość1537365436688 (19.09.2018, 15:57)

<div>Od wczorajszego dnia mój telefon nie widzi sieci i nie mam w ogóle internetu!
</div><div>W ustawieniach mam wszystko jak należy i nic?!</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 1 zalogowanych użytkowników