Brak kodu PUK

 

Brak kodu PUK (2018-10-02 11:18)

Czesc,


Zablokował mi się telefon, a nie mam PUK. Jak moge go uzyskac? Bo bardzo mądrym rozwiązaniem w panelu obsługi klienta, jest wymagany kod sms... Ciekawe jak przy odzyskaniu PUK mam podac sms, skoro mam telefon zablokowany:D zadzwonic nie moge, a przez facebook tez nie dziala, bo tam wszystko automatycznie.

 

Brak kodu PUK (2018-10-02 15:05)

Cześć. Możesz wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy podając kod superpin, który znajdziesz na umowie, jeżeli go nie zmieniałaś lub zadzwonić z innego numeru do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610).  W przyszłości możesz wyłączyć autoryzację SMS na koncie nju mobile, wówczas będzie możliwość wysłania kodu PUK na adres e-mail.

odpowiedź

Brak kodu PUK | anetam (02.10.2018, 11:18)

Czesc,


Zablokował mi się telefon, a nie mam PUK. Jak moge go uzyskac? Bo bardzo mądrym rozwiązaniem w panelu obsługi klienta, jest wymagany kod sms... Ciekawe jak przy odzyskaniu PUK mam podac sms, skoro mam telefon zablokowany:D zadzwonic nie moge, a przez facebook tez nie dziala, bo tam wszystko automatycznie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników