forumstrona www, moje kontomoje kontoJak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny?

Jak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny?

 

Jak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny? (2018-09-05 16:32)

Z nieznanych przyczyn nie mogłem się zalogować do konta, aby sprawdzić zużycie danych, itp. Hasło na 100% wpisywałem poprawne, ale po kilku próbach pojawił się komunikat, że "konto zostało zablokowane, prosimy skorzystać z resetu hasła". Aby zresetować, trzeba podać numer telefonu, w celu otrzymania sms-a niezbędnego do zmiany hasła, ale przecież ten numer jest w routerze. Czy wiadomość dotrze na ten numer? Spróbowałem podać numer komórkowy, ale wyszło z tego tyle, że zresetowałem hasło dla konta komórkowego. Co począć?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~luq7

 

Jak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny? (2018-09-05 17:29)

Trzeba wyjąć kartę z routera i przełożyć ja na chwilę do aparatu telefonicznego, by odebrać SMS-a. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny? (2021-08-10 14:25)

to jest odpowiedź na post:

Z nieznanych przyczyn nie mogłem się zalogować do konta, aby sprawdzić zużycie danych, itp. Hasło na 100% wpisywałem poprawne, ale po kilku próbach pojawił się komunikat, że "konto zostało zablokowane, prosimy skorzystać z resetu hasła". Aby zresetować, trzeba podać numer telefonu, w celu otrzymania sms-a niezbędnego do zmiany hasła, ale przecież ten numer jest w routerze. Czy wiadomość dotrze na ten numer? Spróbowałem podać numer komórkowy, ale wyszło z tego tyle, że zresetowałem hasło dla konta komórkowego. Co począć?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1628598349897

odpowiedź

Jak zresetować hasło dla numeru, na którym mam tylko internet mobilny? | ~luq7 (05.09.2018, 16:32)

Z nieznanych przyczyn nie mogłem się zalogować do konta, aby sprawdzić zużycie danych, itp. Hasło na 100% wpisywałem poprawne, ale po kilku próbach pojawił się komunikat, że "konto zostało zablokowane, prosimy skorzystać z resetu hasła". Aby zresetować, trzeba podać numer telefonu, w celu otrzymania sms-a niezbędnego do zmiany hasła, ale przecież ten numer jest w routerze. Czy wiadomość dotrze na ten numer? Spróbowałem podać numer komórkowy, ale wyszło z tego tyle, że zresetowałem hasło dla konta komórkowego. Co począć?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników