forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości wymiany sim przez starter

Brak możliwości wymiany sim przez starter

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-22 10:26)

Od piątku bezskutecznie próbuję wymienić kartę sim przez starter. Infolinia wie o problemie ale chyba chłopak co normalnie obsługuje technicznie tę usługę zdał egzaminy gimnazjalne i rzucił robotę.  Nie, nie chcę zamawiać karty kurierem, nie chcę też wymieniać w salonie oddalonym o dziesiątki kilometrów. Chcę wymienić na sima ze startera, którego mam w kieszeni.

~zde...ny

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-22 12:36)

Mam ten sam problem, 
Wiadomo kiedy usługa zacznie normalnie działać?

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-24 14:30)

Mam taki sam problem. NJU proszę o odpowiedź kiedy usługa zacznie działać.

~mbk

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-25 15:54)

U mnie to samo, na infoloni byli zaskoczeni i nawet nie powiedzieli mi, że to trwa już tydzień.
Chyba nikt się tym nie zajmuje...

~dider

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-25 17:34)

Kiedy będzie taka możliwość? Ktoś wie ?

~elf

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-26 03:36)

na infolini nie wiedzą, ogólnie nikt nic nie wie
może tam w centrali firmy nadal nikt nie wie że jest to zepsute

~dider

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-28 08:59)

<div>Podobno do końca tygodnia awaria miała być usunięta - tydzień się skończył - a dalej nie ma możliwości wymiany sim przez starter .
</div><div>Stara karta sim aktywna - jest zasięg .</div><div>Kiedy to w końcu zacznie działać ???
</div>

~elf

 

Brak możliwości wymiany sim przez starter (2018-05-28 14:00)

elf, na forum znalazłem wątek z kwietnia z tym samym problemem.
Zapomnij, że to naprawią i lepiej zamów SIM kurierem. 
Ta firma to żart, w tej chwili szybciej jest przenieść numer do innego operatora niz wymienić SIM w NJU.

~dider

odpowiedź

Brak możliwości wymiany sim przez starter | ~dider (25.05.2018, 15:54)

U mnie to samo, na infoloni byli zaskoczeni i nawet nie powiedzieli mi, że to trwa już tydzień.
Chyba nikt się tym nie zajmuje...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników