forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru

 

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru (2018-03-27 16:19)

Przeniosłem numer do innego operatora nie dostałem ostatniej faktury za okres 18.02 - 17.03
gdzie to można zgłosić?

 

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru (2018-03-27 20:11)

Najlepiej zadzwonić do biura obsługi pod numer 690610610.

 

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru (2018-06-06 15:47)

Ma u was abonament 29+ 9 dodatkowy =38 a ostatnia faktura opiewa na 41 zł czemu ? ( z rachunku szczegółowego nic mądrego nie wyczytałem) proszę o wskazanie powodu tak wysokiej faktury  

 

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru (2018-06-06 21:33)

to jest odpowiedź na post:

Ma u was

Mam wrażenie, że mylisz forum użytkowników z Biurem Obsługi Klienta

Co do faktury to od ręki kilka przyczyn:
1. Płatne połączenia (na numery nie objęte pakietem)
2. SMS j.w.
3. Cząstkowa faktura za numer dodatkowy (jeżeli niedawno przeniesiony)

Bez dostępu do Twojej faktury i billingu nikt nic więcej nie wymyśli

[edytowane przez jacp11 o 21:37 w dniu 2018-06-06]

odpowiedź

Brak ostatniej faktury po przeniesieniu numeru | pilotka (27.03.2018, 20:11)

Najlepiej zadzwonić do biura obsługi pod numer 690610610.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

110 gości i 0 zalogowanych użytkowników