forumnju z rachunkiemusługiWyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie

 

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie (2018-01-25 07:43)


Otrzymałam smsa o wyłączeniu pełnej prędkości transferu internetowego co zrobiono dzisiaj a na moim koncie pozostało 10.36 GB z 39 GB 
transferu internetowego, 
chcialam złożyć reklamacje ale wybór tematu zgłoszenia nie działa(nie ma żadnych tematów do wyboru, poza poleceniem wybierz temat zgłoszenia), przynajmniej na moim telefonie w związku z czym reklamacji tez nie złożę, sprytne?

 

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie (2018-01-25 16:09)

Temat nie ma żadnego znaczenia, potem i tak zostanie przypisana odpowiednia kategoria przez osobę rozpatrującą.

~enter

 

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie (2018-01-26 08:31)

Ja również otrzymałem smsa o wyłączeniu pełnej prędkości transferu internetowego
i to w środku nocy i to w dodatku zaczął się nowy okres rozliczeniowy,a na moim koncie było wykorzystane niecałe 500mb.
Pozdrawiam i proszę kierownictwo nju o nie wysyłanie żadnych sms nocą oraz nie zrozumiałych wiadomości.

 

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie (2018-01-26 13:51)

Nie sprytne, a ten SMS to  prostu błąd po stronie sieci.

~enter

odpowiedź

Wyłączono internet (szybki) mimo 10 gb na koncie | okoko (25.01.2018, 07:43)


Otrzymałam smsa o wyłączeniu pełnej prędkości transferu internetowego co zrobiono dzisiaj a na moim koncie pozostało 10.36 GB z 39 GB 
transferu internetowego, 
chcialam złożyć reklamacje ale wybór tematu zgłoszenia nie działa(nie ma żadnych tematów do wyboru, poza poleceniem wybierz temat zgłoszenia), przynajmniej na moim telefonie w związku z czym reklamacji tez nie złożę, sprytne?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

31 gości i 0 zalogowanych użytkowników