forumnju z rachunkiemusługiProblem z transmisja danych w Roamingu

Problem z transmisja danych w Roamingu

 

Problem z transmisja danych w Roamingu (2018-01-07 11:37)

Witam , zawsze uważałam że Nju to uczciwa firma ale dziś mam obiekcje , Dziś rano w czasie kiedy spałam , otrzymałam SMS o godzinie 4:55 z informacja że mój telefon zalogował się do sieci Białoruskiej , nic tym dziwnego znajduje się jakieś 10 km od granicy , następnie otrzymałam 2 SMS , jeden o 8:46 z informacja ze kwota 192 zł za transmisje danych została przekroczona oraz następnego o 8:47 ze transmisja danych została zablokowana po osiągnięciu 240 zł , jest to bardzo dziwna sytuacja , telefon uśpiony połączony z wi fi , brak aplikacji w tle , na stronie z akutualizacjami brakuje aktualizacji o tej godzinie a ponad to telefon ma zablokowaną możliwość aktualizacji bez wi fi , brak synchronizacji z e-mail , moje dodatkowe podejrzenia wzbudza fakt iż rozliczenie transmisji danych na stronie Nju wskazuje na godzinie 4:53 czyli 2 minuty przed otrzymaniem SMS o zalogowaniu do sieci , jestem bardzo zdenerwowana cała sytuacja , złożyłam oczywiście reklamacje , ale
Może ktoś z was tak
Miał ?

 

Problem z transmisja danych w Roamingu (2018-01-07 12:28)

Witam mam pytanie przeniosłem numer z play i czekam na dzień przełożenia kart sim, czy po włożeniu karty sim z nju autamatycznie dostanę konfigurację internetu i MMS czy sam będę musiał to zrobić 

~szarlo

 

Problem z transmisja danych w Roamingu (2018-01-07 13:13)

Nie. Jezeli wszystko powylączone to telefon nie powinien polaczyc sie z internetem. Skoro to nastapilo to problem jest z telefonem, a nie operatorem. SMS mógł dojść z opóźnieniem, jednak radzę w przyszłości ustawić w aparacie ręczny wybór operstora, by nie logował się do sieci automatycznie. Sugeruję również wprowadzenie blokady na transfer danych w roamingu. Blokada ta blokuje tylko płatne połączenia, a nie rozliczane z pakietów, stąd w niczym nie zaszkodzi. 

~enter

 

Problem z transmisja danych w Roamingu (2018-01-12 17:34)

to jest odpowiedź na post:

Witam , zawsze uważałam że Nju to uczciwa firma ale dziś mam obiekcje , Dziś rano w czasie kiedy spałam , otrzymałam SMS o godzinie 4:55 z informacja że mój telefon zalogował się do sieci Białoruskiej , nic tym dziwnego znajduje się jakieś 10 km od granicy , następnie otrzymałam 2 SMS , jeden o 8:46 z informacja ze kwota 192 zł za transmisje danych została przekroczona oraz następnego o 8:47 ze transmisja danych została zablokowana po osiągnięciu 240 zł , jest to bardzo dziwna sytuacja , telefon uśpiony połączony z wi fi , brak aplikacji w tle , na stronie z akutualizacjami brakuje aktualizacji o tej godzinie a ponad to telefon ma zablokowaną możliwość aktualizacji bez wi fi , brak synchronizacji z e-mail , moje dodatkowe podejrzenia wzbudza fakt iż rozliczenie transmisji danych na stronie Nju wskazuje na godzinie 4:53 czyli 2 minuty przed otrzymaniem SMS o zalogowaniu do sieci , jestem bardzo zdenerwowana cała sytuacja , złożyłam oczywiście reklamacje , ale
Może ktoś z was tak
Miał ?




Podobna sytuacja spotkała mnie, podczas mojego pobytu w Austrii, kiedy telefon połączył sie z siecią Szwajcarska. Oczywiście reklamacji nie uznano. Brak slow, najwidoczniej należy rozstać sie z siecią njumobile i ostrzegać wszystkich znajomych. 

~polk

 

Problem z transmisja danych w Roamingu (2018-01-13 08:58)

Ciekawe, jaki operator uznaje takie reklamacje. Przecież potem trzeba się rozliczyć z operatorem zagranicznym. Przed wyjazdem trzeba się zabezpieczyć i ustawić ręczny wybór operatora a nie automatyczny. Przebywając w obszarze przygranicznym takie sytuacje będą się zdarzały i nie jest to wina operatora.

~enter

odpowiedź

Problem z transmisja danych w Roamingu | basia1984 (07.01.2018, 11:37)

Witam , zawsze uważałam że Nju to uczciwa firma ale dziś mam obiekcje , Dziś rano w czasie kiedy spałam , otrzymałam SMS o godzinie 4:55 z informacja że mój telefon zalogował się do sieci Białoruskiej , nic tym dziwnego znajduje się jakieś 10 km od granicy , następnie otrzymałam 2 SMS , jeden o 8:46 z informacja ze kwota 192 zł za transmisje danych została przekroczona oraz następnego o 8:47 ze transmisja danych została zablokowana po osiągnięciu 240 zł , jest to bardzo dziwna sytuacja , telefon uśpiony połączony z wi fi , brak aplikacji w tle , na stronie z akutualizacjami brakuje aktualizacji o tej godzinie a ponad to telefon ma zablokowaną możliwość aktualizacji bez wi fi , brak synchronizacji z e-mail , moje dodatkowe podejrzenia wzbudza fakt iż rozliczenie transmisji danych na stronie Nju wskazuje na godzinie 4:53 czyli 2 minuty przed otrzymaniem SMS o zalogowaniu do sieci , jestem bardzo zdenerwowana cała sytuacja , złożyłam oczywiście reklamacje , ale
Może ktoś z was tak
Miał ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

9 gości i 0 zalogowanych użytkowników