forumnju na kartęofertautrata numeru, mimo konta po wieki i środków

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków

 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2021-12-13 15:00)

to jest odpowiedź na post:

Mi również dzisiaj przepadły środki na koncie i pakiet danych Nju używam jako drugiej karty w telefonie do internetu. A dziś taka niespodzianka Przepadł pakiet i środki.

</div><div>
</div><div>Hej :) Pakiet nie przepada, chyba że minie termin jego ważności, zadzwoń do BOK, zdejmą blokadę, a środki wrócą jeżeli w ciągu 7 dni od jej założenia doładujesz konto.  Jeżeli się nie skontaktowałeś w tym czasie z BOK, to środki przepadają. Pozdrawiam
</div>

[edytowane przez pilotka o 15:03 w dniu 2021-12-13]
 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-10 21:40)


W związku z tymi, że Orange na kartę wprowadza opłaty 5zł za nieużywanie telefonu do rozmów wychodzących rozważam przejście na NJU i mam pytanie czy ktoś wie, czy sms TAK na numer 80608 można wysłać częściej (np. raz na miesiąc).



Zrobiłbym sobie przypomnienie każdego pierwszego miesiąca i wysyłał?

~wiceadmiral

 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-11 12:45)

Jak się czyta regulamin usługi to się wie co trzeba zrobić

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-11 20:20)

to jest odpowiedź na post:


W związku z tymi, że Orange na kartę wprowadza opłaty 5zł za nieużywanie telefonu do rozmów wychodzących rozważam przejście na NJU i mam pytanie czy ktoś wie, czy sms TAK na numer 80608 można wysłać częściej (np. raz na miesiąc).



Zrobiłbym sobie przypomnienie każdego pierwszego miesiąca i wysyłał?



Hej:) Nie można, w tym sensie, że nic to nie da, bo trzeba odpowiedzieć na SMS-a, kiedy on przychodzi. Jeżeli nie odpowiesz na pierwszego w ciągu 24 godzin, to przychodzi jeszcze drugi, ale jak w ciągu 72 godzin nie odpowiesz na drugiego automatycznie jest zakładana blokada i pozostaje już tylko kontaktować się z BOK. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 20:33 w dniu 2022-03-11]
 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-11 21:01)

to jest odpowiedź na post:



Hej:) Nie można, w tym sensie, że nic to nie da, bo trzeba odpowiedzieć na SMS-a, kiedy on przychodzi. Jeżeli nie odpowiesz na pierwszego w ciągu 24 godzin, to przychodzi jeszcze drugi, ale jak w ciągu 72 godzin nie odpowiesz na drugiego automatycznie jest zakładana blokada i pozostaje już tylko kontaktować się z BOK. Pozdrawiam :) 


Byleby utrudnić życie klientowi...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1647028890255

 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-12 07:55)

to jest odpowiedź na post:


Byleby utrudnić życie klientowi...

Taa..
Zmuszają klienta do czytania regulaminu - normalnie zbrodnia przeciw ludzkości.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-12 14:30)

A w jakiej to cudownej sieci nie trzeba doładowywać numeru na kartę i nic z nim nie robić, by nie "czuć" utrudnień ze strony operatora? 

[edytowane przez witek o 14:37 w dniu 2022-03-12]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-13 16:53)

to jest odpowiedź na post:

Jak się czyta regulamin usługi to się wie co trzeba zrobić




Tak. Czytałem regulamin i w nim nie ma odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie. Pytałem (może nie wyraziłem tego dość dokładnie), czy ktoś sprawdzał, czy można wysłać SMS wcześniej i się przedłuży ważność konta? Tego  w regulaminie nie opisują - opisują tylko doładowanie przed tym okresem.

~wiceadmiral

 

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków (2022-03-18 21:59)

Hej :) Tak, sprawdziłam i kompletnie nic się nie zadziało, bo tak jak to określa regulamin, tylko wtedy SMS wydłuża ważność numeru, gdy odpowie się na wysłanego wcześniej przez nju SMS-a. Pozdrawiam :)

odpowiedź

utrata numeru, mimo konta po wieki i środków | ~franiszyn (23.12.2017, 11:26)

To skandal - obiecane konto po wieki, a numer blokujecie po 3 dniach od smsowego ostrzeżenia. Te smsy przychodzą co 90 dni i jest zwyczajne naciąganie na wysyłanie smsy. Skoro codziennie odbieram z numeru telefony, to po co udowadniać, że z numeru korzystam?
Wystarczył krótki wyjazd w góry bez telefonu. I straciłem numer, mimo że na koncie miałem środki.
To zwyczajna kradzież i zachowanie niefair.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

45 gości i 1 zalogowanych użytkowników