forumnju z rachunkiemofertabrak możlwości podpisania umowy

brak możlwości podpisania umowy

 

brak możlwości podpisania umowy (2013-11-23 11:25)

od ponad tygodnia próbuję odebrać umowę, ale w końcu  kurier dziś był - co prawda wg sms który otrzymałem dziś rano miał być między 12-14, ale jakimś cudem przyjechał o 10.30 i już wydawało się, że ta historia będzie miała szczęśliwe zakończenie ponieważ akurat byłem w domu...ale nie.. zażądał bowiem bym dał mu xero (!) dowodu osobistego - jak się można domyślać nikt mnie o tym nie poinformował wcześniej, a jestem w stałym kontakcie telefonicznym i e-mail. Gdy powiedziałem , że nie mam powiedział, że jestem nieprzygotowany i wyszedł z domu.

oczywiście wszystko to można rozpatrywać w kategoriach humorystycznych, ale proszę się wczuć w sytuacje gdy to wy próbujecie zakupić dla siebie podobną usługę -tydzień to sporo jak niemożność dostarczenia przesyłki około 8 km z siedzimy Nju Mobile


odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~marcin_klient?

 

brak możlwości podpisania umowy (2013-11-26 13:40)

Jest to bezsprzecznie zaniedbanie ze strony NJU, że nie jest przyszły klient informowany o tym iż potrzebny jest skan dowodu osobistego gdy pojawi się kurier z umową. Miałem podobnie tylko, że akurat mam drukarkę z kopiarką w domu. Bo inaczej tez pewnie by odjechał bez podpisania umowy.

 

brak możlwości podpisania umowy (2013-11-27 14:29)

uuu a mój kurier nic takiego ode mnie nie chciał. 
Nie dziwie sie Twojemu kurierowi ze poszedł sobie bo w końcu jest w pracy i nie ma czasu siedzieć i czekać aż coś wymyślisz.
Z drugiej strony zastanawiam się skoro masz tak blisko do siedziby to czemu nie  poszedłeś osobiście?

 

brak możlwości podpisania umowy (2013-11-27 15:59)

PROSZĘ nie dawać dla kuriera żadnego skanu dowodu osobistego czy innego dokumentu. Nju nie wymaga tego. Jak kurier będzie się upierał to proszę złożyć na niego skargę do firmy kurierskiej.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~robertlipi

 

brak możlwości podpisania umowy (2014-01-28 10:05)

to jest odpowiedź na post:

PROSZĘ nie dawać dla kuriera żadnego skanu dowodu osobistego czy innego dokumentu. Nju nie wymaga tego. Jak kurier będzie się upierał to proszę złożyć na niego skargę do firmy kurierskiej.

  Dokładnie tak! NJU wymaga dowodu wyłącznie do potwierdzenia tożsamości osoby zgłaszającej chęc nabycia numeru i podpisania umowy. Skan ani ksero nie są wymagane.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dzyna

 

brak możlwości podpisania umowy (2014-01-28 10:45)

Witam,

Dziękuję za nadesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na przesłane zapytanie uprzejmie informuję, że Klient nie ma obowiązku przekazywać kurierowi ksero dowodu osobistego.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.


Pozdrawiam,


A. G
Doradca klienta Njumobile

odpowiedź

brak możlwości podpisania umowy | ~marcin_klient? (23.11.2013, 11:25)

od ponad tygodnia próbuję odebrać umowę, ale w końcu  kurier dziś był - co prawda wg sms który otrzymałem dziś rano miał być między 12-14, ale jakimś cudem przyjechał o 10.30 i już wydawało się, że ta historia będzie miała szczęśliwe zakończenie ponieważ akurat byłem w domu...ale nie.. zażądał bowiem bym dał mu xero (!) dowodu osobistego - jak się można domyślać nikt mnie o tym nie poinformował wcześniej, a jestem w stałym kontakcie telefonicznym i e-mail. Gdy powiedziałem , że nie mam powiedział, że jestem nieprzygotowany i wyszedł z domu.

oczywiście wszystko to można rozpatrywać w kategoriach humorystycznych, ale proszę się wczuć w sytuacje gdy to wy próbujecie zakupić dla siebie podobną usługę -tydzień to sporo jak niemożność dostarczenia przesyłki około 8 km z siedzimy Nju Mobile


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników