masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
ja też tak mam ale mam okres rozliczeniowy do 24 a faktura przychodzi 29 28 zależy jak im się chce i nalicza już od nowego czasu rozliczeniowego ale nie wiem czy od następnego to odejmuje bo nie moge się doliczyć bo następny rachunek znowu spóźniony przychodzi
ja też tak mam ale mam okres rozliczeniowy do 24 a faktura przychodzi 29 28 zależy jak im się chce i nalicza już od nowego czasu rozliczeniowego ale nie wiem czy od następnego to odejmuje bo nie moge się doliczyć bo następny rachunek znowu spóźniony przychodzi
ja też tak mam ale mam okres rozliczeniowy do 24 a faktura przychodzi 29 28 zależy jak im się chce i nalicza już od nowego czasu rozliczeniowego ale nie wiem czy od następnego to odejmuje bo nie moge się doliczyć bo następny rachunek znowu spóźniony przychodzi
wątpie
no i już mam swój bon akurat niedługo mam urodziny to sobie coś fundne za niego :)