forumnju z rachunkiemusługiPłatność on-line - jakie wymagania?

Płatność on-line - jakie wymagania?

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-18 21:58)

Usługa płatności on-line to bardzo wygodna forma uiszczania zobowiązań. Problem jest taki, że nigdzie w NJU nie znalazłem informacji o wymaganiach dla tej usługi. Korzystam od lat z readera plików pdf FOXIT i żadna z przesłanych do mnie faktur nie miała aktywnego pola "zapłać on-line". Czy to kwestia programu (nie chcę instalować kombajnu od Adobe), systemu czy też ustawień?

~dude

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-19 20:40)

A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę. 

[edytowane przez stanley99 o 20:44 w dniu 2017-11-19]
 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-22 20:19)

to jest odpowiedź na post:

A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę. 



Tak, czytałem to i nic konkretnego z tego nie wynika. Pierwszy wers każe kliknąć w link (jest u mnie na fakturze ale nie jest aktywny) a reszta wyjaśnień to łopatologia spod znaku "w tym okienku kliknij to a w tamtym to". Od obsługi NJU oczekuję konkretnej odpowiedzi, np. "do działania płatności on-line konieczne jest zainstalowanie Adobe Readera w wersji fafnastej i dostęp do sieci internet". Widzę jednak że, konkurencyjne ceny usług sieć osiągnęła redukując kompetentny personel do minimum... Może jednak ktoś z tej grupy "minimum" tu kiedyś zabłądzi? Bo może chodzić tylko o odblokowanie jakiejś funkcji w foxit.

~dude

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-23 07:17)

to jest odpowiedź na post:

Tak, czytałem to i nic konkretnego z tego nie wynika. Pierwszy wers każe kliknąć w link (jest u mnie na fakturze ale nie jest aktywny) a reszta 


A nie masz możliwości sprawdzenia pdf-a na innym kompie z zainstalowanym Adobe? U rodziny, znajomych, w pracy, szkole? Byłoby od razu wiadomo, czy czepiać się Foxita. 

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-29 20:00)

W wypadku otwierania faktury przesłanej przez NJU w formacie pdf programem Adobe Reader z domyślnymi ustawieniami płatność on-line działa prawidłowo, tzn. przekierowuje do odpowiednich stron gdzie dokonuje się płatności. Wniosek - problem to Foxit Reader albo nieodblokowanie jakiejś jego funkcji. I koniec tematu bo widzę że niestety innych konkretów tu nie znajdę. Pozdrawiam.

~dude

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2019-06-26 12:16)

Jakie płatności online teraz lepsze?

~paweldek

odpowiedź

Płatność on-line - jakie wymagania? | stanley99 (19.11.2017, 20:40)

A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników