forumnju na kartęusługiBrak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu

 

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu (2017-08-29 19:38)

Przedwczoraj wpisałem kod dezaktywujący Pocztę Głosową i oczywiście zatwierdziłem. Otzrymałem potwierdzenie o realizacji. Dziś sprawdziłem i Poczta nadal działa. Przed momentem wszedłem na swoje konto i w Usługach Poczta widniała jako "aktywna". Wyłączyłem ją z poziomu konta. Może teraz zadziała. Ale dlaczego nie zdezaktywowała się po wpisaniu kodu?Kolejny przekręt,aby nabijać kabzę? Czy tylko znany i "wieczny"błąd? Nie rozumiem tego. Jeśli błąd, to trzeba naprawić. Taka jest zasada. Dlaczego Orange(czytaj nju) tego nie poprawił do tej pory?

 

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu (2017-08-30 11:48)

Ja zawsze wyłączam pocztę przez panel www i działa to bez zastrzeżeń.
Z kodów nie korzystałem, więc nie wiem jak to działa.
Obecnie w dobie wszechobecnych ofert z tzw. "nolimit" lub tanich połączeń za grosze z sekundowym naliczaniem to Twoja teza o przekręcie w celu nabijaniu kabzy z powodu "utrudnienia" przy wyłączeniu poczty głosowej brzmi raczej śmiesznie i niepoważnie.

odpowiedź

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu | ryszaw (29.08.2017, 19:38)

Przedwczoraj wpisałem kod dezaktywujący Pocztę Głosową i oczywiście zatwierdziłem. Otzrymałem potwierdzenie o realizacji. Dziś sprawdziłem i Poczta nadal działa. Przed momentem wszedłem na swoje konto i w Usługach Poczta widniała jako "aktywna". Wyłączyłem ją z poziomu konta. Może teraz zadziała. Ale dlaczego nie zdezaktywowała się po wpisaniu kodu?Kolejny przekręt,aby nabijać kabzę? Czy tylko znany i "wieczny"błąd? Nie rozumiem tego. Jeśli błąd, to trzeba naprawić. Taka jest zasada. Dlaczego Orange(czytaj nju) tego nie poprawił do tej pory?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

79 gości i 1 zalogowanych użytkowników