forumstrona www, moje kontomoje kontoTwój kontrakt jest nie aktywny

Twój kontrakt jest nie aktywny

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-17 18:23)

Co sie dzieje.Nie moge dzwonic ani nikt nie moze sie dodzwonic do mnie ? Od tak zostalem zablokowany.Po zalogowaniu sie na nju mobile wyswietla sie " twoj kontrakt jest nie aktywny".
Prosze o szybka pomoc

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-20 10:24)

Witam
Dołączam się do postu, od jakiegoś czasu moje konto po zalogowaniu pokazuje komunikat
<h5>"niestety Twój kontrakt nie jest aktywny". Nie chciałbym stracić swojego numeru, co zrobić w takiej sytuacji?</h5>

Dziękuję
Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-25 17:01)


~juzia

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 16:57)

Czy udało się rozwiązać problem?
U mnie to samo.

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 21:40)

to jest odpowiedź na post:

Czy udało się rozwiązać problem?
U mnie to samo.

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 23:26)

Warto zadzwonić do BOK. Może zbyt długo nie korzystałeś /-aś z numeru i go wyłączyli. Może jakiś błąd po stronie operatora. Konsultanat na infolinii napewno powie więcej.

~cptcinek

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-19 17:59)

Okazało się, że nie było doładowania przez pół roku i odpowiedzi na sms przedłużający (starszy człowiek jest posiadaczem numeru) i konto zostało zablokowane :(

~gość1495209570128

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-25 17:42)

Witam
Też mi zablokowali numer, choć na koncie jest gotówka, nie wysłałem w czasie darmowego sms przedłużającego ważność numeru. W reklamach nju na kartę było wyraźnie napisane, że po jednorazowym doładowaniu konto mam "po wieki" to dlaczego mam wysyłać smsy o przedłużeniu ważności numeru?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-26 17:01)

Witam
Dzisiaj udało mi się odblokować numer nju na kartę, dzięki uprzejmości Pani Karoliny znowu mogę korzystać z numeru, jeżeli chcecie utrzymać numer aktywny to nie zapomnijcie o doładowaniu co pół roku na dowolną kwotę, albo po otrzymaniu sms odpowiedzieć na niego w ciągu 24 godzin, jeszcze raz pozdrawiam Panią Karolinę i pozdrawiam.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-26 19:21)

Oczywiście konto zostało wyczyszczone... nieładnie...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Twój kontrakt jest nie aktywny | ~cptcinek (10.05.2017, 23:26)

Warto zadzwonić do BOK. Może zbyt długo nie korzystałeś /-aś z numeru i go wyłączyli. Może jakiś błąd po stronie operatora. Konsultanat na infolinii napewno powie więcej.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników