forumstrona www, moje kontomoje konto"Twój kontrakt nie jest aktywny" po przeniesieniu numeru

"Twój kontrakt nie jest aktywny" po przeniesieniu numeru

 

"Twój kontrakt nie jest aktywny" po przeniesieniu numeru (2017-04-05 11:56)

Witam wszystkich,


to mój pierwszy post na forum w związku z czym jednocześnie chciałem się przywitać z pozostałymi użytkownikami.


Dziś mój numer został przeniesiony do nju z innej sieci. Sprawa przebiegła bardzo pomyślnie, bo między północą a pierwszą w nocy numer został wyłączony u dotychczasowego operatora, a po pierwszej dostałem maila od nju, że już jest aktywny w obecnej sieci. Rano sprawdziłem i wszystko działa pomyślnie. Niemniej, kiedy chciałem się zalogować na swoje konto, żeby sprawdzić, jak wyglądają wszystkie dane po migracji, otrzymałem komunikat jak w temacie: "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny" i zaproszenie do zapoznania się z ofertą przeniesienia / wykupienia nowego numeru.


Pytania:
1) Na ile powinienem się tym na tę chwilę przejmować?
2) Kiedy, z Waszego doświadczenia, zostanie przywrócona funkcjonalność "Mojego konta"?
3) Czy do tego czasu opłaty naliczane są w jakiś inny sposób? Przy zamówieniu złożyłem dyspozycję na nju Buzz z usługą Wszystko do komórkowych.
2) Niby w umowie / regulaminie jest napisane, że nju zastrzega sobie prawo do 24 godzin przerwy w świadczeniu usług z tego tytułu, jednakże zgodnie z zapisem chodzi o świadczenie usług telekomunikacyjnych. 


Z góry dzięki za pomoc i za odpowiedzi.

 

"Twój kontrakt nie jest aktywny" po przeniesieniu numeru (2017-04-05 15:08)

1) 2) 4) Pierwsza doba często tak wygląda, od jutra pewnie wszystko będzie działać poprawnie.
3) Opłaty są naliczane wg tego co masz na umowie - jeśli okaże się że coś zostało naliczone błędnie napisz reklamację do BOK, nie ma zwykle tutaj żadnych problemów z reklamacją.

 

"Twój kontrakt nie jest aktywny" po przeniesieniu numeru (2017-04-05 15:30)

Super. Dzieki za odpowiedz. Troche mnie uspokoiles. 

~martin

odpowiedź

" | Twój kontrakt nie jest aktywny" ( po przeniesieniu numeru)

Witam wszystkich,


to mój pierwszy post na forum w związku z czym jednocześnie chciałem się przywitać z pozostałymi użytkownikami.


Dziś mój numer został przeniesiony do nju z innej sieci. Sprawa przebiegła bardzo pomyślnie, bo między północą a pierwszą w nocy numer został wyłączony u dotychczasowego operatora, a po pierwszej dostałem maila od nju, że już jest aktywny w obecnej sieci. Rano sprawdziłem i wszystko działa pomyślnie. Niemniej, kiedy chciałem się zalogować na swoje konto, żeby sprawdzić, jak wyglądają wszystkie dane po migracji, otrzymałem komunikat jak w temacie: "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny" i zaproszenie do zapoznania się z ofertą przeniesienia / wykupienia nowego numeru.


Pytania:
1) Na ile powinienem się tym na tę chwilę przejmować?
2) Kiedy, z Waszego doświadczenia, zostanie przywrócona funkcjonalność "Mojego konta"?
3) Czy do tego czasu opłaty naliczane są w jakiś inny sposób? Przy zamówieniu złożyłem dyspozycję na nju Buzz z usługą Wszystko do komórkowych.
2) Niby w umowie / regulaminie jest napisane, że nju zastrzega sobie prawo do 24 godzin przerwy w świadczeniu usług z tego tytułu, jednakże zgodnie z zapisem chodzi o świadczenie usług telekomunikacyjnych. 


Z góry dzięki za pomoc i za odpowiedzi.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

41 gości i 0 zalogowanych użytkowników