infolinia

 

infolinia (2017-03-19 12:29)

CO ZA BEZCZELNA SIEĆ! Dzwonię na infolinię, płacę za każdą minutę połączenia, a oni przez kilka minut odtwarzają mi reklamy. JAK NIE MOŻECIE ODEBRAĆ OD RAZU TO NIE POBIERAJCIE OPŁAT ZA CZEKANIE !!!

~churner2be

 

infolinia (2018-12-22 15:36)

<div>Czyli to nie tylko ja mam ten problem z nimi. Najwidoczniej poziom zadowolenia klientów nie ma dla nich wielkiego znaczenia. Cóż. A przecież odpowiednia infolinia, czy też helpdesk to podstawa współpracy z klientami. Może gdyby podjęli współpracę z jakąś firmą zewnętrzną odnośnie organizacji infolinii, na przykład taką: https://sidgroup.pl/oferta/wsparcie/help-desk to może, w dobrym kierunku zaczęli by w końcu iść...
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~pochmurny

odpowiedź

infolinia | ~churner2be (19.03.2017, 12:29)

CO ZA BEZCZELNA SIEĆ! Dzwonię na infolinię, płacę za każdą minutę połączenia, a oni przez kilka minut odtwarzają mi reklamy. JAK NIE MOŻECIE ODEBRAĆ OD RAZU TO NIE POBIERAJCIE OPŁAT ZA CZEKANIE !!!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 3 zalogowanych użytkowników