infolinia

 

infolinia (2017-03-19 12:29)

CO ZA BEZCZELNA SIEĆ! Dzwonię na infolinię, płacę za każdą minutę połączenia, a oni przez kilka minut odtwarzają mi reklamy. JAK NIE MOŻECIE ODEBRAĆ OD RAZU TO NIE POBIERAJCIE OPŁAT ZA CZEKANIE !!!

~churner2be

 

infolinia (2018-12-22 15:36)

<div>Czyli to nie tylko ja mam ten problem z nimi. Najwidoczniej poziom zadowolenia klientów nie ma dla nich wielkiego znaczenia. Cóż. A przecież odpowiednia infolinia, czy też helpdesk to podstawa współpracy z klientami. Może gdyby podjęli współpracę z jakąś firmą zewnętrzną odnośnie organizacji infolinii, na przykład taką: https://sidgroup.pl/oferta/wsparcie/help-desk to może, w dobrym kierunku zaczęli by w końcu iść...
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~pochmurny

odpowiedź

infolinia | ~pochmurny (22.12.2018, 15:36)

<div>Czyli to nie tylko ja mam ten problem z nimi. Najwidoczniej poziom zadowolenia klientów nie ma dla nich wielkiego znaczenia. Cóż. A przecież odpowiednia infolinia, czy też helpdesk to podstawa współpracy z klientami. Może gdyby podjęli współpracę z jakąś firmą zewnętrzną odnośnie organizacji infolinii, na przykład taką: https://sidgroup.pl/oferta/wsparcie/help-desk to może, w dobrym kierunku zaczęli by w końcu iść...
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

36 gości i 0 zalogowanych użytkowników