forumnju na kartęofertaPakiet internetu

Pakiet internetu

 

Pakiet internetu (2017-02-20 16:18)

Witam. Mam włączoną usługę <h4 class="h3" >wszystko komórkowe w nju na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji pod dostepnymi środkami mam napisane <strong >złotówki na internet </strong><strong >(środki ważne do 2017-03-02) </strong><b >0,01 zł, a w pakiecie po wykorzystaniu 29 zł, po ktorych mam nielimitowane smsy i połączenia i 10gb internetu widnieje wykres, że wykorzystałem 2gb i pozostało 8gb do wykorzystania do <b ><strong >2017-03-02. Przyszedł mi sms, że wykorzystałem pakiet i prędkość została zmniejszona. Możecie mi to wytłumaczyć? Pozdrawiam </strong></h4>

~sebekjlb

 

Pakiet internetu (2017-02-20 19:16)

No właśnie ja od kilku dni mam podobnie a "złotówki na internet" się kurczą. SMS "ile" nie działa, bo wiadomość zwrotna brzmi, że usługa nie jest dostępna w moim planie taryfowym. Żaden z kodów do sprawdzenia stanu też nie działa. Ot- i nie wiem, ile neta zostało/

odpowiedź

Pakiet internetu | ~sebekjlb (20.02.2017, 16:18)

Witam. Mam włączoną usługę <h4 class="h3" >wszystko komórkowe w nju na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji pod dostepnymi środkami mam napisane <strong >złotówki na internet </strong><strong >(środki ważne do 2017-03-02) </strong><b >0,01 zł, a w pakiecie po wykorzystaniu 29 zł, po ktorych mam nielimitowane smsy i połączenia i 10gb internetu widnieje wykres, że wykorzystałem 2gb i pozostało 8gb do wykorzystania do <b ><strong >2017-03-02. Przyszedł mi sms, że wykorzystałem pakiet i prędkość została zmniejszona. Możecie mi to wytłumaczyć? Pozdrawiam </strong></h4>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników