forumstrona www, moje kontomoje kontozmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę

zmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę

 

zmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę (2016-12-22 16:50)

Czy zmiana danych z osoby prywatnej na działalność gospodarczą to w nju taki problem?
<font color="#185d68">Te same same dane tylko dodanie NIP.
</font>
moje dotychczasowe kroki:
-kontakt na infolini informacja iż taka operacja nie jest możliwa.
- wizyta w salonie orange, informacja że można to zrobić tylko online na stronie nju.
- zlecenie zmiany na jednym numerze obyło się bez problemu.
-na kolejnym numerze informacja że należy udać się do salonu ORANGE.


Stąd moje pytanie czy pracownicy NJU są na tyle niekompetentni czy nie przeszkoleni w obsłudze klienta?
I drugie pytanie co mam dalej zrobić z tym numerem w przypadku zmiany danych na DG?
kolejne zgłoszenie na inny dział?

 

zmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę (2016-12-22 18:10)

W przypadku Nju z rachunkiem nie ma opcji na zawarcie umowy na numer NIP, czyli na firmę.
Nie wiem jak jest dokładnie z ofertą na kartę ale jestem zaskoczony, że Ci pozwolili zarejestrować choćby jeden numer na firmę.

Orange to inna sieć i tam rejestracja na firmę jest jak najbardziej możliwa ale w Nju to tego jeszcze nie było ;)

 

zmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę (2016-12-22 18:36)

co ciekawe drugi numer również z pozytywnym skutkiem przy trzecim jest odmowa. Ale wysłałem zgłoszenie ponownie i czekam na odpowiedź.

odpowiedź

zmiana danych abonenta na działalność gospodarczą - nju na kartę | robert2 (22.12.2016, 16:50)

Czy zmiana danych z osoby prywatnej na działalność gospodarczą to w nju taki problem?
<font color="#185d68">Te same same dane tylko dodanie NIP.
</font>
moje dotychczasowe kroki:
-kontakt na infolini informacja iż taka operacja nie jest możliwa.
- wizyta w salonie orange, informacja że można to zrobić tylko online na stronie nju.
- zlecenie zmiany na jednym numerze obyło się bez problemu.
-na kolejnym numerze informacja że należy udać się do salonu ORANGE.


Stąd moje pytanie czy pracownicy NJU są na tyle niekompetentni czy nie przeszkoleni w obsłudze klienta?
I drugie pytanie co mam dalej zrobić z tym numerem w przypadku zmiany danych na DG?
kolejne zgłoszenie na inny dział?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

60 gości i 0 zalogowanych użytkowników