forumnju na kartęusługidoładowanie konta w ramach wszystko komórkowe

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe

 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-01-04 23:36)

Aktywowałam córce usługę Wszystko komórkowe - jest to oferta na kartę, wszystko ma mieścić się w kwocie 29zł (poza stacjonarnymi) - w jaki sposób mam doładować jej konto? gdy chciałam to zrobić poprzez opcję DOŁADUJ dostępne kwoty doładowań nie odpowiadają wybranej przeze mnie opcji. Ma doładować za 30zł? nie rozumiem tej oferty.

 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-01-05 04:37)

Kwota doładowania nie ma tutaj znaczenia - możesz córce doładować konto za 30, 50 czy 1000zł. Wszystko zależy od Ciebie. Natomiast usługa, którą aktywowałaś służy obniżaniu kosztów i nie jest to pakiet, który się kupuje z góry za daną kwotę. Tłumacząc jaśniej:


Po aktywacji usługi rozpoczyna ona swój cykliczny 30 dniowy cykl rozliczeniowy. W tym okresie 30 dni Twojej córce z konta będą pobierane opłaty za wszystkie smsy, mmsy, połączenia na komórki i internet zgodnie z cennikiem, aż do osiągnięcia pułapu 29zł - później, do końca okresu rozliczeniowego dalsze opłaty nie będą pobierane mimo, że córka będzie mogła dalej korzystać z sms/mms, rozmów na komórki i 10GB internetu. Po 30 dniach od aktywacji usługi wszystkie progi zostaną wyzerowane, rozpocznie się nowy cykl rozliczeniowy i na nowo będą naliczane do pułapu 29zł a później już darmowe i tak w kółko, aż do wyłączenia usługi. Połączenia stacjonarne w tej usłudze są naliczane osobno, więc nawet po osiągnięciu 29zł córka dalej będzie mogła dzwonić czy smsować za darmo, jednak rozmowy stacjonarne będą na bieżąco pobierane z jej salda.


P.S.
Od razu dodam, bo mało osób czyta regulamin usługi "po wieki", a żeby później nie było niejasności. Usługa "po wieki", która jest automatycznie uruchamiana po pierwszym doładowaniu zapewnia bezterminową ważność środków na koncie, ALE... by tak było, trzeba doładować konto za minimum 5zł co 6 miesięcy lub odpisać w ciągu 24h na darmowego smsa utrzymaniowego (pierwszy jest wysyłany po 6 miesiącach, kolejne co 3 miesiące). Jeśli córka przypadkiem przegapi takiego smsa utrzymaniowego i nie odpowie na niego w ciągu tych 24h to po 3 dniach środki przepadną. Dlatego warto pilnować tych smsów, jeśli chce się za darmo utrzymać konto, lub przynajmniej raz na pół roku doładować za 5zł dla świętego spokoju. Jeśli córka aktywnie korzysta z telefonu i planujecie na bieżąco je doładowywać to problem tego typu nie wystąpi i nie ma się czym przejmować.


Wspominam o tym tylko dlatego, że wiele osób błędnie wybiera ofertę Nju na kartę, chcąc wrzucić telefon do szuflady nie korzystając z niego, po czym są zdziwieni, że ich środki bądź numer zostały usunięte. W takim przypadku na rynku są lepsze oferty.

[edytowane przez ciajus o 04:52 w dniu 2017-01-05]
 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-01-05 18:56)

Bardzo dziękuję ciajus! Właśnie tak powinien wyglądać opis tej oferty! Tego nie ma w regulaminie - zupełnie bez sensu. 
Jeśli teraz doładuję jej konto na 100zł, to mam spokój na 3 msc - po wykorzystaniu 29zł wg cennika, nie będą pobierane opłaty za sms/mms, połączenia kom. i net do upłynięcia 30 dni, potem będą znów naliczane z puli, kt została na jej koncie.

Córka będzie aktywnie korzystać z telefonu i raczej nie będzie leżał w szufladzie. Czy wtedy też muszę pilnować tego decydującego smsa 'po wieki'? Z tego co zrozumiałam, to nie (?)

[edytowane przez ola_w o 18:58 w dniu 2017-01-05]
 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-01-05 21:00)

@ola_w
Jak nie ma tego w regulaminie, skoro wystarczy tylko pobrać:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/wszystkokomorkowewnjunakarte.pdf
i w pierwszych 3 punktach jest napisane:

"1. W ramach Usługi dostępne są dwa Progi wydatków miesięcznych:
1.1. Próg wydatków na połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y do krajowych numerów komórkowych oraz 10GB internetu do wykorzystania w kraju, w wysokości 29 zł (Próg wydatków na komórkowe);
1.2. Próg wydatków na połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych w wysokości 10 zł (Próg wydatków na stacjonarne).
2. Progi wydatków rozliczane są w 30-sto  dniowych  okresach  rozliczeniowych  Usługi.  Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w momencie aktywacji Usługi. Dzień aktywacji Usługi jest liczony
jako pierwszy dzień 30-dniowego okresu rozliczeniowego.
3. Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie z transferu danych w  Polsce, w każdym cyklu rozliczeniowym (30 dni) naliczane są opłaty zgodnie z Cennikiem oferty nju na kartę (zwanym dalej ?Cennikiem?) do  wysokości 29 zł.
Po przekroczeniu kwoty 29 zł (Próg wydatków na wszystko komórkowe) opłaty za połączenia do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz transfer danych w  Polsce o wielkości 10 GB, nie będą naliczane do końca danego cyklu rozliczeniowego Usługi.
"

Przyznaj lepiej, że nie czytałaś tego regulaminu, bo Ci się nie chciało albo nie potrafisz czytać po polsku ze zrozumieniem.

[EDIT]
ciajus napisał:
"Dlatego warto pilnować tych smsów, jeśli chce się za darmo utrzymać konto, lub przynajmniej raz na pół roku doładować za 5zł dla świętego spokoju. Jeśli córka aktywnie korzysta z telefonu i planujecie na bieżąco je doładowywać to problem tego typu nie wystąpi i nie ma się czym przejmować."

Skoro Twoja córka ma aktywnie korzystać z telefonu i będzie miała doładowanie częściej niż raz na pół roku to chyba ciajus dał już wyczerpującą odpowiedź.
Nad czym tu się dalej rozwodzić, nad czym zastanawiać i gdybać.
Proste i klarowne wytłumaczenie i Ty nadal masz wątpliwości, teraz już mniej się dziwię dlaczego twierdzisz, że w regulaminie nic nie było napisane.

[edytowane przez nju_klient o 21:05 w dniu 2017-01-05]
 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-01-05 23:18)

Dodam jeszcze tylko, że jeśli konto będzie doładowywane częściej niż co 6 miesięcy to system nawet nie będzie wysyłał smsów utrzymaniowych, bo nie będzie takiej potrzeby. Dlatego, jeśli córka będzie aktywnie korzystać i planujesz jej ładować konto 100zł/3msc wszystko będzie ok.


Żeby uniknąć dodatkowych kosztów radzę wysłać zgłoszenie do BOK przez formularz kontaktowy i poprosić o aktywację wszystkich blokad SMS/MMS Premium i usług 700/701. Córka nie będzię wtedy mogła korzystać z usług o podwyższonej opłacie.  Dodatkowo upewnjj się, że na koncie uruchomiony jest lejek. Bo jeśli jakimś cudem córka wykorzysta 10GB w danym miesiącu, a lejka nie będzie to dalszy internet znowu będzie płatny mimo tego, że nie upłynął cykl rozliczeniowy.

 

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe (2017-05-14 13:24)

A co jeżeli mam tą usługę wlaczona bo walczyłem .jak miałem 0 zł na koncie i ten okres rozliczeniowy mi się kończy za kilka dni to jeżeli teraz doladuje mam się liczyć z tym że te 29zl przepadnie i bd musiał doladowac się jeszcze raz?? Bo z tego co czytam na forach to lepiej poczekac aż zacznie się nowy okres rozliczeniowy 

~tomislaw

odpowiedź

doładowanie konta w ramach wszystko komórkowe | ola_w (04.01.2017, 23:36)

Aktywowałam córce usługę Wszystko komórkowe - jest to oferta na kartę, wszystko ma mieścić się w kwocie 29zł (poza stacjonarnymi) - w jaki sposób mam doładować jej konto? gdy chciałam to zrobić poprzez opcję DOŁADUJ dostępne kwoty doładowań nie odpowiadają wybranej przeze mnie opcji. Ma doładować za 30zł? nie rozumiem tej oferty.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 1 zalogowanych użytkowników