masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Bardzo dziękuję ciajus! Właśnie tak powinien wyglądać opis tej oferty! Tego nie ma w regulaminie - zupełnie bez sensu.
Jeśli teraz doładuję jej konto na 100zł, to mam spokój na 3 msc - po wykorzystaniu 29zł wg cennika, nie będą pobierane opłaty za sms/mms, połączenia kom. i net do upłynięcia 30 dni, potem będą znów naliczane z puli, kt została na jej koncie.
Córka będzie aktywnie korzystać z telefonu i raczej nie będzie leżał w szufladzie. Czy wtedy też muszę pilnować tego decydującego smsa 'po wieki'? Z tego co zrozumiałam, to nie (?)