forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie abonamentu przez cudzoziemca

Przeniesienie abonamentu przez cudzoziemca

 

Przeniesienie abonamentu przez cudzoziemca (2016-10-27 15:22)


<font color="#185d68">Jestem obywatelem Brazylii, mieszkam w PL od 2008 r. i chciałbym się dowiedzieć dlaczego cudzoziemiec nie może się przenieść do oferty abonamentowej nju, zachowując swój aktualny numer, z danymi z paszportu lub karty pobytu, ale może np. zamówić nowy numer? </font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Dlaczego nju ma dwa regulaminy, jeden na "abonament" (gdzie jest napisane, że mogą być podane dane z paszportu lub K.Pobytu) a drugi na "przeniesienie" (gdzie tych informacji nie ma [jest napisane, że ".... </font><span >zobowiązany jest przekazać <span >Orange Polska dane zgodne z danymi zarejestrowanymi u dotychczasowego Operatora. Dane osoby fizycznej musza być zgodne z jej danymi z dowodu osobistego"]<span >)?
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile?g-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-przenoszenia-numeru.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Abonament w Play, mam normalnie od 2014 r. na swoim nazwisku danymi z paszportu i karty stałego pobytu, więc w czym problem?</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">po rozmowie z Panem w czacie trafiłem do takich absurdalnych wniosków:</font>
<font color="#185d68">
</font>
<span >Ia) Albo zrobię cesję na osobę z polskim obywatelstwem, albo nie ma możliwości przeniesienia. ("i kropka")
<font color="#185d68">Ib) Jeżeli już zrobię tą cesję na polskie nazwisko (Ia), to już nie będę mógł później odzyskać numeru na swoje nazwisko (czyli zrobić kolejną cesję na swoje nazwisko) podczas trwania abonamentu w NJU (???!!!).</font>
<font color="#185d68">II) Gdybym chciał zamówić nowy numer, to nie miałbym, w ogóle, żadnego problemu. Więc, w czym polega ta różnica?</font>
<font color="#185d68">III) Klient walczy o to, żeby się </font><span >przenieść <font color="#185d68">do oferty NJU/Orange z oferty KONKURENTA i jedyna odpowiedź, którą dostaje to "nie". </font>


<span >PS- wysłałem im maila na adres: sklep@njumobile.pl z całą rozmową przez czata i prośbą o wyjaśnienie sytuacji i czy w ogóle to przeniesienie jest możliwe...

<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Pozdrawiam!</font>

~capt.lopes

 

Przeniesienie abonamentu przez cudzoziemca (2016-10-28 11:55)

Proces przeniesienia numeru reguluje odpowiednia Ustawa, więc trzeba by się z nią zapoznać jak reguluje kwestie przenoszenia numeru dla cudzoziemców.
Osobiście nie znam tego zagadnienia, bo mnie zwyczajnie nie dotyczy.

Jak dostaniesz odpowiedź i będzie ona nijaka to sugeruję złożyć skargę do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej)
https://www.uke.gov.pl/kontakt/
Oni (UKE) zweryfikują Twoją sprawę i wtedy na prawdę okaże się kto ma rację Operator, czy Ty jako klient.

Wiem, Ty jako klient nie powinieneś walczyć o to, aby zostać czyimś klientem ale czasem trzeba być wytrwałym w dążeniu do celu i pokonywać przeszkody pojawiające się po drodze.

Dzięki temu zobaczysz jak wygląda cała procedura przenoszenia numeru i będzie to pomocne na wypadek przyszłościowego przeniesienia Twojego numeru do innej sieci albo będziesz mógł pomóc innemu obcokrajowcowi, który znajdzie się w podobnej sytuacji.

 

Przeniesienie abonamentu przez cudzoziemca (2017-01-04 11:02)

to jest odpowiedź na post:


<font color="#185d68">Jestem obywatelem Brazylii, mieszkam w PL od 2008 r. i chciałbym się dowiedzieć dlaczego cudzoziemiec nie może się przenieść do oferty abonamentowej nju, zachowując swój aktualny numer, z danymi z paszportu lub karty pobytu, ale może np. zamówić nowy numer? </font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Dlaczego nju ma dwa regulaminy, jeden na "abonament" (gdzie jest napisane, że mogą być podane dane z paszportu lub K.Pobytu) a drugi na "przeniesienie" (gdzie tych informacji nie ma [jest napisane, że ".... </font>zobowiązany jest przekazać Orange Polska dane zgodne z danymi zarejestrowanymi u dotychczasowego Operatora. Dane osoby fizycznej musza być zgodne z jej danymi z dowodu osobistego"])?
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile?g-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-przenoszenia-numeru.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Abonament w Play, mam normalnie od 2014 r. na swoim nazwisku danymi z paszportu i karty stałego pobytu, więc w czym problem?</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">po rozmowie z Panem w czacie trafiłem do takich absurdalnych wniosków:</font>
<font color="#185d68">
</font>
Ia) Albo zrobię cesję na osobę z polskim obywatelstwem, albo nie ma możliwości przeniesienia. ("i kropka")
<font color="#185d68">Ib) Jeżeli już zrobię tą cesję na polskie nazwisko (Ia), to już nie będę mógł później odzyskać numeru na swoje nazwisko (czyli zrobić kolejną cesję na swoje nazwisko) podczas trwania abonamentu w NJU (???!!!).</font>
<font color="#185d68">II) Gdybym chciał zamówić nowy numer, to nie miałbym, w ogóle, żadnego problemu. Więc, w czym polega ta różnica?</font>
<font color="#185d68">III) Klient walczy o to, żeby się </font>przenieść <font color="#185d68">do oferty NJU/Orange z oferty KONKURENTA i jedyna odpowiedź, którą dostaje to "nie". </font>


PS- wysłałem im maila na adres: sklep@njumobile.pl z całą rozmową przez czata i prośbą o wyjaśnienie sytuacji i czy w ogóle to przeniesienie jest możliwe...

<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Pozdrawiam!</font>

~nick

odpowiedź

Przeniesienie abonamentu przez cudzoziemca | ~capt.lopes (27.10.2016, 15:22)


<font color="#185d68">Jestem obywatelem Brazylii, mieszkam w PL od 2008 r. i chciałbym się dowiedzieć dlaczego cudzoziemiec nie może się przenieść do oferty abonamentowej nju, zachowując swój aktualny numer, z danymi z paszportu lub karty pobytu, ale może np. zamówić nowy numer? </font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Dlaczego nju ma dwa regulaminy, jeden na "abonament" (gdzie jest napisane, że mogą być podane dane z paszportu lub K.Pobytu) a drugi na "przeniesienie" (gdzie tych informacji nie ma [jest napisane, że ".... </font><span >zobowiązany jest przekazać <span >Orange Polska dane zgodne z danymi zarejestrowanymi u dotychczasowego Operatora. Dane osoby fizycznej musza być zgodne z jej danymi z dowodu osobistego"]<span >)?
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile?g-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-przenoszenia-numeru.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Abonament w Play, mam normalnie od 2014 r. na swoim nazwisku danymi z paszportu i karty stałego pobytu, więc w czym problem?</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">po rozmowie z Panem w czacie trafiłem do takich absurdalnych wniosków:</font>
<font color="#185d68">
</font>
<span >Ia) Albo zrobię cesję na osobę z polskim obywatelstwem, albo nie ma możliwości przeniesienia. ("i kropka")
<font color="#185d68">Ib) Jeżeli już zrobię tą cesję na polskie nazwisko (Ia), to już nie będę mógł później odzyskać numeru na swoje nazwisko (czyli zrobić kolejną cesję na swoje nazwisko) podczas trwania abonamentu w NJU (???!!!).</font>
<font color="#185d68">II) Gdybym chciał zamówić nowy numer, to nie miałbym, w ogóle, żadnego problemu. Więc, w czym polega ta różnica?</font>
<font color="#185d68">III) Klient walczy o to, żeby się </font><span >przenieść <font color="#185d68">do oferty NJU/Orange z oferty KONKURENTA i jedyna odpowiedź, którą dostaje to "nie". </font>


<span >PS- wysłałem im maila na adres: sklep@njumobile.pl z całą rozmową przez czata i prośbą o wyjaśnienie sytuacji i czy w ogóle to przeniesienie jest możliwe...

<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Pozdrawiam!</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

10 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies