forumnju na kartęusługiSkończył się internet

Skończył się internet

 

Skończył się internet (2016-10-21 16:22)

Witam,
Właśnie dostałem smsa, że skończył mi się internet, przechodzę teraz przez lejek max 65kb/s. Problem w tym, że miałem mieć 10GB internetu a wykorzystałem tylko 2GB. Potwierdza to informacja pokazana po zalogowaniu się i wykorzystanie internetu w smartphonie. Co robić?

 

Skończył się internet (2016-10-23 18:54)

Jaką masz taryfę i jakie włączyłeś usługi?


~zibi

 

Skończył się internet (2016-10-24 22:46)

@abcx
Jeśli to Twój pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy to miałeś proporcjonalny pakiet i jest to normalne.
Dopiero od nowego okresu dostaniesz pełny pakiet zgodnie z Twoją ofertą jaką masz aktywną na swoi koncie.

 

Skończył się internet (2016-11-09 22:24)

to jest odpowiedź na post:

@abcx
Jeśli to Twój pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy to miałeś proporcjonalny pakiet i jest to normalne.
Dopiero od nowego okresu dostaniesz pełny pakiet zgodnie z Twoją ofertą jaką masz aktywną na swoi koncie.



a gdzie znaleźć info o okresach rozliczeniowych ?  mi sie wydaje ,ze one są od momentu włączenia usługi  i trwają 30 dni (albo 31) . Czyli jak ktos włączy usługę 10 maja to okres rozliczeniowy powinien byc do 10 czerwca . Jestem nowy ,wiec moze sie myle ?

 

Skończył się internet (2016-11-10 11:06)

@helmut
Nie wchodzę w poszczególne działy tylko korzystam z widoku najnowszych wątków i stąd zamieszanie, bo mój post dotyczył Nju z rachunkiem (z reguły wątki tyczyły się oferty z rachunkiem), a teraz widzę, że wiadomość pochodzi z działu Nju na kartę.

Dla oferty na kartę jest tak jak piszesz, czyli okres rozliczeniowy jest liczony od dnia pierwszej aktywacji usługi i potem co miesiąc jest odnawiany.

Jeśli komuś zależy, aby okres w ofercie na kartę był mniej więcej zgodny z miesiącem kalendarzowym to musi aktywować usługę ok. 1 dnia miesiąca.
Mając na uwadze, że potem będzie parodniowe przesunięcie, bo usługa jak kojarzę jest aktywna przez 30 dni, a jak wiadomo miesiące kalendarzowe mają 28/29/30/31 dni.

odpowiedź

Skończył się internet | abcx (21.10.2016, 16:22)

Witam,
Właśnie dostałem smsa, że skończył mi się internet, przechodzę teraz przez lejek max 65kb/s. Problem w tym, że miałem mieć 10GB internetu a wykorzystałem tylko 2GB. Potwierdza to informacja pokazana po zalogowaniu się i wykorzystanie internetu w smartphonie. Co robić?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 1 zalogowanych użytkowników