forumnju z rachunkiemusługiBrak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD

 

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD (2016-09-20 22:51)

Witam,
Od kilku miesięcy uruchomienie pakietu internetowego poprzez menu USSD (*127*#) nie jest potwierdzane SMSem, pomimo informacji że o statusie zlecenia zostanę powiadomiony SMSem.


Poniższe SMSy otrzymałem ostatni raz 19.05.2016. Miesiąc później ta sama operacja nie generowała żadnego SMSa, i tak jest aż po dzień dzisiejszy.


Treść SMSów z dnia 19.05.2016:
1. nju mobile potwierdza, ze zlozyles oswiadczenie o wlaczenie uslugi Pakiet 350MB. Oplata aktywacyjna za usluge wynosi 5 zl. Wlaczenie uslugi nastapi w ciagu 24 godzin
2. Usluga Pakiet 350MB zostala wlaczona. Pozdrawiamy. nju mobile

 

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD (2016-09-23 19:14)

jak wylaczyc miesio 29

odpowiedź

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD | sqbanietz (20.09.2016, 22:51)

Witam,
Od kilku miesięcy uruchomienie pakietu internetowego poprzez menu USSD (*127*#) nie jest potwierdzane SMSem, pomimo informacji że o statusie zlecenia zostanę powiadomiony SMSem.


Poniższe SMSy otrzymałem ostatni raz 19.05.2016. Miesiąc później ta sama operacja nie generowała żadnego SMSa, i tak jest aż po dzień dzisiejszy.


Treść SMSów z dnia 19.05.2016:
1. nju mobile potwierdza, ze zlozyles oswiadczenie o wlaczenie uslugi Pakiet 350MB. Oplata aktywacyjna za usluge wynosi 5 zl. Wlaczenie uslugi nastapi w ciagu 24 godzin
2. Usluga Pakiet 350MB zostala wlaczona. Pozdrawiamy. nju mobile
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 1 zalogowanych użytkowników