forumnju na kartęusługiprzejście z abonamentu na kartę

przejście z abonamentu na kartę

 

przejście z abonamentu na kartę (2016-09-28 17:05)

Cześć. Czy ktoś posiada do pobrania formularz przejścia z abonamentu na kartę?

~andrew

 

przejście z abonamentu na kartę (2016-09-29 12:03)

@~andrew
formularz masz w panelu www po zalogowaniu w zakładce MOJE KONTO - MOJA OFERTA.
Tam klikasz ZMIEŃ OFERTĘ i pojawia się strona m.in. z regułką:

Jeżeli chcesz przejść na nju na kartę, po prostu:
1. Zapoznaj się z regulaminem migracji do nju na kartę
2. Pobierz dyspozycję przeniesienia numeru na ofertę nju na kartę
3. Wypełnij wymagane pola
4. Odeślij nam dyspozycję pod wskazany adres

W pkt 2 pod zwrotem "dyspozycję przeniesienia numeru" jest dostępny link do formularza w PDF. Na pierwszy rzut oka nie jest on widoczny ale tam jest :)

Ewentualnie samodzielnie piszesz oświadczenie o rezygnacji z abonamentu z równoczesną prośbą o przeniesienie numeru do oferty na kartę, podając swoje imię i nazwisko oraz adres (dane na które jest zarejestrowany numer) i numer telefonu którego dotyczy oświadczenie, także w praktyce gotowe formularze są całkowicie zbędne.

 

przejście z abonamentu na kartę (2018-12-14 22:00)

Ludzie dlaczego w dobie cyfryzacji jest to takie skomplikowane ? Czy nie lepiej zrobić taka opcje w panelu klienta po zalogowaniu i autoryzacji kodem przez sms ?

~gość1544821219892

 

przejście z abonamentu na kartę (2018-12-14 22:14)

Zadzwoń jutro do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610) wprowadzą zlecenie na migrację ( z zachowaniem jednego pełnego okresu rozliczeniowego wypowiedzenia).

[edytowane przez pilotka o 22:15 w dniu 2018-12-14]
 

przejście z abonamentu na kartę (2019-08-07 13:14)

to jest odpowiedź na post:

Zadzwoń jutro do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610) wprowadzą zlecenie na migrację ( z zachowaniem jednego pełnego okresu rozliczeniowego wypowiedzenia).




Czy ta operacja wiąże się z jakimiś kosztami ?

~aga

 

przejście z abonamentu na kartę (2019-08-14 00:02)

to jest odpowiedź na post:




Czy ta operacja wiąże się z jakimiś kosztami ?




Hej. Nie, zmiana jest bezpłatna, płacisz tylko za połączenie z Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 00:04 w dniu 2019-08-14]

odpowiedź

przejście z abonamentu na kartę | pilotka (14.12.2018, 22:14)

Zadzwoń jutro do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610) wprowadzą zlecenie na migrację ( z zachowaniem jednego pełnego okresu rozliczeniowego wypowiedzenia).
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników