forumnju z rachunkiemusługiTo są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak

To są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak

 

To są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak (2016-08-25 21:08)

Zdarzył się pewien problem - naliczyło mi 200+zł na koncie za wysyłanie smsów zagranicznych. Prawdopodobnie jakiś trojan masowo zaczął nabijać smsy/mmsy. Dowiedziałem się to z infolinii dzięki temu, że kolega z pracy mi pożyczył telefon (mój i małżonki, wspólne konto, był zablokowany). Dowiedziałem się, że moje konto zostało zablokowane. I TERAZ:
1) założyłem blokadę kradzieżową na numer. Na stronie żadnego potwierdzenia. OK - uznam za "pewnik" (chociaż imho powinna być informacja "KONTO ZABLOKOWANE W CELU [...]".
2) na infolinii dowiedziałem się, że nie ma możliwości blokady dzwonienia/wysyłania smsów na konta zagraniczne - czemu? Technicznie to żaden problem
3) złożyłem w formularzu kontaktowym prośbę o zrobienie pewnych operacji. Najpierw jak byłem w pracy później podobny w domu. Status: nowy. W obu przypadkach. Po wejściu w szczegóły zgłoszenia mam:

"
<div class="row"><div class="four columns"><div class="term">identyfikator</div></div><div class="eight columns">1***1</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">status zgłoszenia</div></div><div class="eight columns">nowe</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">temat zgłoszenia</div></div><div class="eight columns">Zgłoszenie dotyczące usług/oferty</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">treść zgłoszenia</div></div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">data utworzenia</div></div><div class="eight columns">25.08.2016 13:49</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">zgłoszone przez</div></div><div class="eight columns">Portal njumobile.pl</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">załączniki</div></div><div class="eight columns file-list">brak załączników"
</div></div>
w drugim podobnie. Treść zgłoszenia jest pusta.

Dopytać się na infolinii nie mogę, bo telefon mi nie działa, internetem (niektóre instytucje mają możliwość połączenia się z pracownikiem via czat) nie mogę. Mam chodzić po sąsiadach z prośbą pożyczenia telefonu?!

 

To są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak (2016-08-25 21:27)

Hahahahaha wklejenie do ICH edytora kawałka ICH wiadomości zamienia treść w zbiór tagów. Programiści ze stażu?

 

To są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak (2016-08-27 16:31)

ten system tak ma, że nie pokazuje historii korespondencji w panelu www.
Możesz próbować poszukać treści swojego zgłoszenia w historii operacji w zakładce MÓJ PROFIL.
Ogólnie odpowiedź dostaniesz mailem, jeśli to rozpatrują jako reklamację to mają na to do 30 dni. W panelu www nie zobaczysz odpowiedzi, więc ten ich system jest trochę kulawy.

odpowiedź

To są jakieś jaja? Brak dostępu do zgłoszeń, zadzwonić nie mam jak | mikmas (25.08.2016, 21:08)

Zdarzył się pewien problem - naliczyło mi 200+zł na koncie za wysyłanie smsów zagranicznych. Prawdopodobnie jakiś trojan masowo zaczął nabijać smsy/mmsy. Dowiedziałem się to z infolinii dzięki temu, że kolega z pracy mi pożyczył telefon (mój i małżonki, wspólne konto, był zablokowany). Dowiedziałem się, że moje konto zostało zablokowane. I TERAZ:
1) założyłem blokadę kradzieżową na numer. Na stronie żadnego potwierdzenia. OK - uznam za "pewnik" (chociaż imho powinna być informacja "KONTO ZABLOKOWANE W CELU [...]".
2) na infolinii dowiedziałem się, że nie ma możliwości blokady dzwonienia/wysyłania smsów na konta zagraniczne - czemu? Technicznie to żaden problem
3) złożyłem w formularzu kontaktowym prośbę o zrobienie pewnych operacji. Najpierw jak byłem w pracy później podobny w domu. Status: nowy. W obu przypadkach. Po wejściu w szczegóły zgłoszenia mam:

"
<div class="row"><div class="four columns"><div class="term">identyfikator</div></div><div class="eight columns">1***1</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">status zgłoszenia</div></div><div class="eight columns">nowe</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">temat zgłoszenia</div></div><div class="eight columns">Zgłoszenie dotyczące usług/oferty</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">treść zgłoszenia</div></div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">data utworzenia</div></div><div class="eight columns">25.08.2016 13:49</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">zgłoszone przez</div></div><div class="eight columns">Portal njumobile.pl</div></div><div class="row"><div class="four columns"><div class="term">załączniki</div></div><div class="eight columns file-list">brak załączników"
</div></div>
w drugim podobnie. Treść zgłoszenia jest pusta.

Dopytać się na infolinii nie mogę, bo telefon mi nie działa, internetem (niektóre instytucje mają możliwość połączenia się z pracownikiem via czat) nie mogę. Mam chodzić po sąsiadach z prośbą pożyczenia telefonu?!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

111 gości i 0 zalogowanych użytkowników