forumstrona www, moje kontostronaZakładka moje konto nie działa.

Zakładka moje konto nie działa.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-09-06 20:58)

Od jakiegoś czasu przy próbie otwarcia podstrony moje konto wyświetlany jest błąd:
"NIe udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".
NIc nie jestem w stanie sprawdzić.

Wiadomo skąd ten błąd i kiedy zostanie naprawiony?

Dzięki

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-09-07 11:03)

Potwierdzam - u mnie dokładnie to samo. 
Przy wejściu na Moje konto  dostaje błąd: "NIe udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".


 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-06 20:05)

To samo u mnie, nie mogę zapłacić rachunku, bo faktur nie widać. Chyba połączenie z bazą się gdzieś sypnęło.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 01:04)

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 09:11)

to jest odpowiedź na post:

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.



ale po co mam wykonywać płatne połączenie - jeśli w tym miesiącu nie potrzebuję? porządny system powinien dać sprawdzić miniony okres rozliczeniowy, a tak jak piszą inni wyżej - utwierdza mnie w przekonaniu, że nju mobile jest do d.. y

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 11:27)

@charles
U mnie obowiązuje kwota minimalna 9zł, więc dla mnie nie było problemu, aby wykonać płatne połączenie za kilka groszy.

Jak żal Ci tych np. 9 groszy to wykonaj np. inne bezpłatne połączenie, aby był jakikolwiek ruch na Twoim koncie i  pojawiło się coś w historii połączeń.
Z reguły telefon jest do używania, więc niemal każdy np. wyśle tego SMS-a, czy wykona połączenie dlatego nie sądziłem, że znajdzie się tu ktokolwiek kto zareaguje tak jak Ty to zrobiłeś.

System Nju nie jest idealny ale nie ma takiego systemu i każdy operator ma coś za uszami.
Jeśli uważasz, że Nju jest do d... to zmień operatora.
Tylko dziwnie to brzmi z ust osoby, która ma "darmową" kartę SIM ale z niej nie korzysta, a mimo to narzeka jaki to operator jest zły.

[EDIT]
@zl0ty
Fakturę otrzymujesz też na maila, więc dostęp do www nie jest konieczny.
Albo jak pisałem wyżej wykonaj jakieś połączenie płatne/bezpłatne aby pojawiło się coś świeżego na liście połączeń.
Ewentualnie możesz skontaktować się z BOK i zgłosić reklamację jeśli moje wyjście awaryjne Tobie nie odpowiada lub nie zadziała.

[edytowane przez nju_klient o 11:33 w dniu 2016-10-07]
 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-10 11:33)

Co jeśli korzysta się normalnie z telefonu a wyskakuję taki błąd? I to w przypadku 2 różnych klientów na każdym koncie dla równych numerów?

~nowi

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-10 13:52)

@nowi
linijkę wyżej pisałem w części adresowanej do zl0ty:
"Ewentualnie możesz skontaktować się z BOK i zgłosić reklamację jeśli moje wyjście awaryjne Tobie nie odpowiada lub nie zadziała."

P.S. w ogóle czytasz posty na tym forum, czy tylko piszesz jak masz problem, bo w ciągu 1h to już Twoja druga "wtopa"?

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-11 19:17)

to jest odpowiedź na post:

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.



Czysty przypadek, baza danych www raczej nie ma nic wspólnego z twoim gsm. Ja dzwonię kilkadziesiąt razy dziennie a od kilku dni nie mogę się poprawnie zalogować więc argument do kosza. Raczej doszukiwałbym się problemu w mechanizmie blokady hasła przez niepoprawne wpisywanie, przynajmniej u mnie tak mogło być na dwóch numerach.

~beny

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-11 23:39)

to jest odpowiedź na post:



Czysty przypadek, baza danych www raczej nie ma nic wspólnego z twoim gsm. Ja dzwonię kilkadziesiąt razy dziennie a od kilku dni nie mogę się poprawnie zalogować więc argument do kosza. Raczej doszukiwałbym się problemu w mechanizmie blokady hasła przez niepoprawne wpisywanie, przynajmniej u mnie tak mogło być na dwóch numerach.


Ja zawsze logowałem się prawidłowo, więc Twój argument z niepoprawnym hasłem do kosza ;)

U mnie na przestrzeni minionego roku to już drugi taki przypadek z błędem "Nie udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".
Za pierwszym razem nie skojarzyłem faktów, więc nie wpadłem na to z czego to mogło wynikać ale oba numery nie były używane i problem sam się naprawił jak pojawiła się świeża aktywność w historii połączeń.

Drugi raz to dla mnie pewnego rodzaju prawidłowość, tym bardziej, że teraz błąd występował nonstop od 2 dni, a wystarczyło zrobić połączenie i za 5 minut jak pojawiło się ono w historii połączeń to po zalogowaniu wszystko było OK.
No chyba, że ktoś specjalnie naprawiał mi to w nocy, ale znając specyfikę korporacji to nie wierzę w taki przypadek.
Być może problem jest bardziej złożony i dotyczy również innych sytuacji, choć ja takowych nie doświadczyłem.

Za miesiąc zobaczę, czy uda mi się powtórzyć ten błąd i "przypadkowo" go naprawić :)

odpowiedź

Zakładka moje konto nie działa. | nju_klient (07.10.2016, 11:27)

@charles
U mnie obowiązuje kwota minimalna 9zł, więc dla mnie nie było problemu, aby wykonać płatne połączenie za kilka groszy.

Jak żal Ci tych np. 9 groszy to wykonaj np. inne bezpłatne połączenie, aby był jakikolwiek ruch na Twoim koncie i  pojawiło się coś w historii połączeń.
Z reguły telefon jest do używania, więc niemal każdy np. wyśle tego SMS-a, czy wykona połączenie dlatego nie sądziłem, że znajdzie się tu ktokolwiek kto zareaguje tak jak Ty to zrobiłeś.

System Nju nie jest idealny ale nie ma takiego systemu i każdy operator ma coś za uszami.
Jeśli uważasz, że Nju jest do d... to zmień operatora.
Tylko dziwnie to brzmi z ust osoby, która ma "darmową" kartę SIM ale z niej nie korzysta, a mimo to narzeka jaki to operator jest zły.

[EDIT]
@zl0ty
Fakturę otrzymujesz też na maila, więc dostęp do www nie jest konieczny.
Albo jak pisałem wyżej wykonaj jakieś połączenie płatne/bezpłatne aby pojawiło się coś świeżego na liście połączeń.
Ewentualnie możesz skontaktować się z BOK i zgłosić reklamację jeśli moje wyjście awaryjne Tobie nie odpowiada lub nie zadziała.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników