masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.
Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.
Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.
ale po co mam wykonywać płatne połączenie - jeśli w tym miesiącu nie potrzebuję? porządny system powinien dać sprawdzić miniony okres rozliczeniowy, a tak jak piszą inni wyżej - utwierdza mnie w przekonaniu, że nju mobile jest do d.. y