forumnju z rachunkiemusługiJak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata...

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata...

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-08-28 14:56)

3 lata temu przyszedłem ze swoim numerem do 'Nju z rachunkiem'. Ostatnio postanowiłem rozwiązać umowę zaznaczając w piśmie, że rozwiązanie umowy dot. 'Nju z rachunkiem'. Dziś o godz. 0:00 nastąpiło rozwiązanie a Nju zablokował numer.

W każdej poważnej dużej sieci w takiej sytuacji numer automatycznie przechodzi na 'Numer na Kartę' Pre-Paid. A w Nju? Nju sobie go zablokowało pozbawiając mnie wszelkiego kontaktu ze światem, na dodatek że jest to mój numer, z którym przyszedłem do tej sieci. Kontaktowałem się z innymi sieciami przedstawiając sytuację w jakiej się znalazłem i byli co najmniej zdziwieni i zażenowali. Usłyszałem od nich: Takie rzeczy tylko w takim małym Nju...

Numer, który został zablokowany jest moim jedynym, posiadam go od kilkunastu lat i służy mi do prowadzenia firmy. Teraz pozostaje mi wysłanie kolejnego pisma o jego przywrócenie (instrukcja od konsultanta Nju), co wszystko potrwa przecież nie kilka dni. Jako, że jest to numer firmowy rozważam o staranie się o odszkodowanie na drodze sądowej.

I cały czas nie wiem, dlaczego Nju piszę z dużej litery, które zasługuje na takie samo traktowanie jak potraktowało mnie...

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-08-28 21:08)

to jest odpowiedź na post:

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... | casuallounge (28.08.2016, 14:56)
3 lata temu przyszedłem ze swoim numerem do 'Nju z rachunkiem'. Ostatnio postanowiłem rozwiązać umowę zaznaczając w piśmie, że rozwiązanie umowy dot. 'Nju z rachunkiem'. Dziś o godz. 0:00 nastąpiło rozwiązanie a Nju zablokował numer.

W każdej poważnej dużej sieci w takiej sytuacji numer automatycznie przechodzi na 'Numer na Kartę' Pre-Paid. A w Nju? Nju sobie go zablokowało pozbawiając mnie wszelkiego kontaktu ze światem, na dodatek że jest to mój numer, z którym przyszedłem do tej sieci. Kontaktowałem się z innymi sieciami przedstawiając sytuację w jakiej się znalazłem i byli co najmniej zdziwieni i zażenowali. Usłyszałem od nich: Takie rzeczy tylko w takim małym Nju...

Numer, który został zablokowany jest moim jedynym, posiadam go od kilkunastu lat i służy mi do prowadzenia firmy. Teraz pozostaje mi wysłanie kolejnego pisma o jego przywrócenie (instrukcja od konsultanta Nju), co wszystko potrwa przecież nie kilka dni. Jako, że jest to numer firmowy rozważam o staranie się o odszkodowanie na drodze sądowej.

I cały czas nie wiem, dlaczego Nju piszę z dużej litery, które zasługuje na takie samo traktowanie jak potraktowało mnie...



Czy jesteś w pełni władz umysłowych, wiesz co w ogóle robisz i potrafisz brać za to odpowiedzialność, bo osobiście mam wątpliwości.

W każdej poważnej, czyli w jakiej? Bo ja wiem, że T-Mobile tak robi, choć jest to IMO niezgodne z prawem, bo skoro wysyłam wypowiedzenie umowy to chcę zrezygnować z usługi, a nie ją sztucznie przedłużać i z automatu przechodzić na kartę, skoro ja na to wcale nie wyrażałem zgody.

Skoro wysłałeś wypowiedzenie do Nju to operator wykonał to zgodnie z Twoją dyspozycją i numer został wyłączony.
Wszystko jest OK i nie ma co narzekać, co najwyżej możesz narzekać na swój własny błąd, także jesteś sam sobie winny tylko tego nie widzisz.

Skoro chciałeś przejść do oferty na kartę to w wypowiedzeniu trzeba było dopisać regułkę, że wraz z wypowiedzeniem prosisz o przejście do Nju na kartę i po krzyku.
Albo skorzystać z gotowego wzoru wypowiedzenia dostępnego (ukrytego) w panelu www gdzie jest podobna regułka. Ale chciałeś po swojemu to masz tak jak sam napisałeś.

W tych okolicznościach strach myśleć jak prowadzisz swoją działalność i jeszcze wpis o odszkodowaniu na drodze sądowej.
Widzisz i nie grzmisz to się mi nasuwa jako pierwsza myśl.

Nie pogrążaj się jeszcze bardziej tylko pisz szybko pismo do Nju ze sprostowaniem i ciesz się jak numer uda się odzyskać.
A z obecnej sytuacji wyciągnij wnioski na przyszłość i nie rób podobnych błędów. Może teraz będzie potrafił napisać prawidłowe wypowiedzenie, co nie jest taką wielką sztuką ale trzeba mieć głowę na karku.

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-08-30 15:49)

Kolego, nie tylko T-Mobile, bo Play również. Jak widzisz są sieci, które myślą o kliencie a nie sucho wykonują swoje 'prawne' procedury. I jakoś one to rozumieją i nie wysłuchiwałem 'bułki przez bibułkę' jak powyżej zaprezentowałeś. Trzeba bezczelnym być blokować numer, który migrował do Nju. Na dodatek, że jest to złoty numer.

A co, ja dostałem starter z numerem od Nu, że mogło sobie go blokować? Ostatni raz jestem w jakiejś małej sieci 'krzak'.

[edytowane przez casuallounge o 16:24 w dniu 2016-08-30]
 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-08-30 17:50)

Kolego to nie jest myślenie o kliencie lecz jest to raczej próba zatrzymania tego klienta na siłę nawet jeśli wiąże się to z naciąganiem prawa, bo liczy się sztuka w statystykach operatora i kwartalnych rozliczeniach.

Dla Play może to być ważne w kontekście jego najbliższej, planowanej sprzedaży, bo im większa baza klientów tym wyższa wartość rynkowa sieci.
Chociaż osobiście tego nie potwierdzam, bo jak rezygnowałem z usług abonamentowych Play to zawsze prosiłem o przeniesienie numeru do oferty na kartę, więc wszystko było zgodne z moją dyspozycją, a nie zlecałem wyłączenie samej rezygnacji.

W tym przypadku zgodnie z tym co napisałeś wysłałeś rezygnację z usług abonamentowych, a "zapomniałeś" o równoczesnej prośbie o przeniesienie numeru do oferty na kartę.
Operator nie ma czytać w Twoich myślach lecz ma wypełniać Twoje dyspozycje jeśli są zgodne z regulaminem świadczenia usług/umową i obowiązującym prawem.
Operator wypełnił Twoje zlecenie i swoje zobowiązania w 100% dlatego pretensje możesz mieć jedynie do siebie samego.

To że IMO T-Mobile łamie prawo, a dzięki temu uniknąłbyś własnego błędu nie powoduje, że ta sieć jest lepsza, bo dla mnie jest ona gorsza.
Jeśli ja chcę zrezygnować z usługi, a na siłę jestem w tej sieci przetrzymywany i zamiast jednej rezygnacji muszę wysyłać aż 2 (jedną za abonament i drugą za niechciany prepaid) to dla mnie jest to skandaliczne zachowanie operatora i takie sieci omijam szerokim łukiem.

Dla mnie szczytem bezczelności jest samemu popełnić istotny błąd lecz publicznie szkalować kogoś innego (tutaj operatora Nju) określając go jako winnego, a siebie przedstawiając jako pokrzywdzonego.
Dla mnie jest to zwykłe cwaniactwo i brak umiejętności przyznania się do własnego błędu.
Rób i myśl jak uważasz ale dla mnie zrobiłeś sobie negatywną wizytówkę własnej osoby.

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-09-09 18:29)

Wysłałem 2 tyg temu pismo do Nju z prośbą o przywrócenie tego numeru "Na kartę". W trakcie 2 razy kontaktowałem się z infolinią Nju, zapewniano mnie, że pismo jest wyczerpujące i żebym spokojnie czekał na aktywację numeru. A dziś otrzymałem odmowę uznania reklamacji.

Nie rozumiem, co przeszkadza Nju przywrócenie tego numeru? Dla mnie to robienie na złość. Był klient, klient płacił. Klient chciał odejść to niech wypier****

[edytowane przez casuallounge o 18:31 w dniu 2016-09-09]
 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-09-09 23:00)

@casuallounge
Skoro odrzucili Twoją reklamację i masz to na piśmie to napisz skargę do UKE załączając historię korespondencji.
Opisz sytuację podając suche fakty bez zbędnych emocji. Możesz podkreślić jak to Ciebie konsultanci uspokajali, a jaką finalnie otrzymałeś odpowiedź, podaj daty i godziny tych połączeń i nazwiska konsultantów jeśli nimi dysponujesz.
Powodzenia.

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-09-10 12:58)

Spróbuję napisać jeszcze jedno pismo. Akurat tylko przy pierwszym połączeniu z infolinią "na gorąco" po zablokowaniu numeru byłem wybuchowy, kolejne rozmowy były normalne. Tylko szkoda, że otrzymałem odpowiedź na reklamację.

Ja nie reklamowałem, bo wytłumaczono mi tu mój błąd - ja wysłałem pismo z prośbą.

 

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... (2016-09-11 19:36)

Prośba, czy reklamacja to w tym przypadku bez znaczenia. Jeśli zależy Ci na numerze to warto powalczyć i skorzystać z pomocy UKE jeśli normalny kontakt zawiedzie.
Musisz pamiętać, że operator MOŻE ale nie MUSI zwrócić Ci Twój numer. Ale bądź dobrej myśli, generalnie nie pamiętam ale było coś, że najwcześniej chyba dopiero po miesiącu numer zostanie oddany do operatora macierzystego, więc postaraj się załatwić wszystko w ciągu miesiąca, bo potem to nie wiem czy da się to odkręcić.

odpowiedź

Jak Nju zablokowało numer i odcieło mnie od świata... | casuallounge (28.08.2016, 14:56)

3 lata temu przyszedłem ze swoim numerem do 'Nju z rachunkiem'. Ostatnio postanowiłem rozwiązać umowę zaznaczając w piśmie, że rozwiązanie umowy dot. 'Nju z rachunkiem'. Dziś o godz. 0:00 nastąpiło rozwiązanie a Nju zablokował numer.

W każdej poważnej dużej sieci w takiej sytuacji numer automatycznie przechodzi na 'Numer na Kartę' Pre-Paid. A w Nju? Nju sobie go zablokowało pozbawiając mnie wszelkiego kontaktu ze światem, na dodatek że jest to mój numer, z którym przyszedłem do tej sieci. Kontaktowałem się z innymi sieciami przedstawiając sytuację w jakiej się znalazłem i byli co najmniej zdziwieni i zażenowali. Usłyszałem od nich: Takie rzeczy tylko w takim małym Nju...

Numer, który został zablokowany jest moim jedynym, posiadam go od kilkunastu lat i służy mi do prowadzenia firmy. Teraz pozostaje mi wysłanie kolejnego pisma o jego przywrócenie (instrukcja od konsultanta Nju), co wszystko potrwa przecież nie kilka dni. Jako, że jest to numer firmowy rozważam o staranie się o odszkodowanie na drodze sądowej.

I cały czas nie wiem, dlaczego Nju piszę z dużej litery, które zasługuje na takie samo traktowanie jak potraktowało mnie...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

54 gości i 0 zalogowanych użytkowników