forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak faktury na stronie po zmianie na innego operatora

Brak faktury na stronie po zmianie na innego operatora

 

Brak faktury na stronie po zmianie na innego operatora (2016-03-02 21:54)

przenioslem nr do innej sieci, na stronie nie wyswietla mi sie zadna faktura do zaplaty, a dostalem 20 lutego na emala fakture do zapłaty i nie wiem czy ja mam zaplacic czy moje konto jest juz czyste

 

Brak faktury na stronie po zmianie na innego operatora (2016-03-02 22:25)

Dostałeś fakturę to wypada ją opłacić.
Ja z kolei nie dostałem faktury na maila i będę w tej sprawie kontaktował się z BOK, aby wyjaśnić sprawę i wyzerować swoje konto.
Chyba w przypadku przenoszenia numeru do innej sieci to system nie działa prawidłowo i wystawianie faktur częściowo szwankuje.

W Twoim interesie jest tą sprawę sfinalizować do końca ale zrobisz jak będziesz uważał.

odpowiedź

Brak faktury na stronie po zmianie na innego operatora | stas_cs (02.03.2016, 21:54)

przenioslem nr do innej sieci, na stronie nie wyswietla mi sie zadna faktura do zaplaty, a dostalem 20 lutego na emala fakture do zapłaty i nie wiem czy ja mam zaplacic czy moje konto jest juz czyste
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

11 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies