forumnju z rachunkiemusługibrak zasięgu po otrzymaniu duplikatu

brak zasięgu po otrzymaniu duplikatu

 

brak zasięgu po otrzymaniu duplikatu (2016-01-21 15:03)

Witam, otrzymałem wczoraj duplikat karty sim i nie mam zasięgu. Wraz z nową kartą w kopercie otrzymałem informację, iż aby aktywować nową kartę muszę się skontaktować z obsługą klienta ( *610 ) lecz z powodu braku zasięgu nie mogę zrealizować żadnego połączenia.
Proszę o pomoc w tej sprawie !!

 

brak zasięgu po otrzymaniu duplikatu (2016-01-23 20:41)

możesz zadzwonić z dowolnego numeru telefonu na numer 690 610 610, połączysz się z biurem obsługi, oni ci pomogą

~cptcinek

 

brak zasięgu po otrzymaniu duplikatu (2016-02-16 07:12)

Trzeba aktywować duplikat dzwoniac do BOK, kup pre-paid lub skorzystaj z czyjegoś numeru.

[edytowane przez majki o 07:16 w dniu 2016-02-16]

odpowiedź

brak zasięgu po otrzymaniu duplikatu | bruce94 (21.01.2016, 15:03)

Witam, otrzymałem wczoraj duplikat karty sim i nie mam zasięgu. Wraz z nową kartą w kopercie otrzymałem informację, iż aby aktywować nową kartę muszę się skontaktować z obsługą klienta ( *610 ) lecz z powodu braku zasięgu nie mogę zrealizować żadnego połączenia.
Proszę o pomoc w tej sprawie !!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

66 gości i 0 zalogowanych użytkowników