masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Zablokować ten numer w ustawieniach połączeń i będzie spokój.
Jestem bardzo długo w NJU i nikt mnie nie nęka. Podstawowa zasada nie podawać numeru gdzie nie trzeba i nie odhaczać zgód marketingowych, a będzie spokój.
to jest odpowiedź na post:
[cytat]Niestety ta sama sytuacja - staż ponad 3 lata i naliczyło tylko 10 GB.
Komuś już przywrócili parametry z przed zmiany? [/cy
Napisz do BOK naprawią
U mnie po zmianie oferty ma 30GB
to jest odpowiedź na post:
Nju nie oferuje takiej usługi, a skoro nie oferuje to chyba trudno oczekiwać dodatkowej karty z tym samym numerem. Obecnie o ile kojarzę to chyba żaden polski operator nie feruje takiej usługi, choć kiedyś były takie usługi w innych sieciach.
Oferuje T-Mobile
utwórz konto na stronie nju i tam jest możliwość pobrania w zakładce moje dane