forumnju z rachunkiemusługiRoaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2018-03-18 08:49)

Mam taki sam problem w Samsungu j5 i nic nie pomaga

~domek

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2019-08-19 19:42)

Witam, miałem ten sam problem w Indiach - nie mogłem się zalogować do żadnej sieci, ani automatycznie, ani ręcznie, komunikat - "karta sim nie zezwala na połączenie z tą siecią". Pomogły następujące kroki online:
1) usługi --> roamingowe
2) roaming - wyłącz
3) żeby dezaktywować roaming, trzeba wysłać sms-a. Nie da się, bo karta sim nie loguje się do żadnej sieci! Więc anuluj
4) nie chcę antybilszoka - aktywuj
5) żeby to aktywować, <span >trzeba wysłać sms-a. Nie da się, bo karta sim nie loguje się do żadnej sieci! Więc anuluj
<span >6) ręcznie zalogowałem się do pierwszej lepszej dostępnej sieci (Airtel) - karta została zarejestrowana w sieci
<span >

<span >Nie ma to żadnego sensu, bo niczego nie włączyłem ani nie wyłączyłem. Ale najwyraźniej coś się zresetowało i zadziałało.
<span >

odpowiedź

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą | samsung7 (13.01.2016, 15:48)

Ponieważ obsługa njumobile nie jest w stanie mi pomóc od ponad roku czasu, może ktoś inny miał podobne problemy i może coś podpowie.

Problem jest dość znaczny, ponieważ kilka razy w roku podróżuję poza granice kraju a zawsze kiedy wyjeżdżam telefon przestaje się logować w sieci danego kraju i zostaję na kilka dni pozostawiony bez kontaktu.

Najczęściej widzę informację "nie zarejestrowano w sieci" - "tylko połączenia alarmowe".

Zero możliwości dodzwonienia się do mnie, wysłania sms/mms, zadzwonienia z telefonu, odebrania sms/mms. Słowem jakbym nie miał karty SIM i nie płacić co miesiąc abonamentu (nju z rachunkiem)

Od razu uprzedzam:

- telefon wielokrotnie zmieniany (testowałem na różnych aparatach, różnych producentów)
- karta SIM dwukrotnie zmieniana, testowana w różnych aparatach
- roaming włączony zarówno W TELEFONIE jak i NA KONCIE
- przetestowane ręczne wybieranie operatora
- przetestowane wszystkie dostępne opcje w ustawieniach sieci (LTE/WCDMA/GSM w tym ręczne i automatyczne połączenie)
- prośby i groźby u operatora nie przyniosły żadnych rezultatów
- przetestowani różni operatorzy, włącznie z... ORANGE (np. w Hipszanii)
- karta od innego operator (PLUS, T-mobile) działa bez problemu

Obawiam się, że pozostaje mi przenieść moje numery do innej sieci.
Chyba, że ktoś pomoże raz na zawsze rozwiązać ten problem, który pozostawia mnie bez kontaktu za każdym razem kiedy opuszczam kraj.

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników