masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam, miałem ten sam problem w Indiach - nie mogłem się zalogować do żadnej sieci, ani automatycznie, ani ręcznie, komunikat - "karta sim nie zezwala na połączenie z tą siecią". Pomogły następujące kroki online:
1) usługi --> roamingowe
2) roaming - wyłącz
3) żeby dezaktywować roaming, trzeba wysłać sms-a. Nie da się, bo karta sim nie loguje się do żadnej sieci! Więc anuluj
4) nie chcę antybilszoka - aktywuj
5) żeby to aktywować, <span >trzeba wysłać sms-a. Nie da się, bo karta sim nie loguje się do żadnej sieci! Więc anuluj
<span >6) ręcznie zalogowałem się do pierwszej lepszej dostępnej sieci (Airtel) - karta została zarejestrowana w sieci
<span >
<span >Nie ma to żadnego sensu, bo niczego nie włączyłem ani nie wyłączyłem. Ale najwyraźniej coś się zresetowało i zadziałało.
<span >