forumnju z rachunkiemofertaPrzenosilem numer a dostalem nowy

Przenosilem numer a dostalem nowy

 

Przenosilem numer a dostalem nowy (2015-09-30 19:03)

Zamiast przeniesc nr z Play dostalem nowy. Jak to mozliwe? Formularz wypelnialem na stronie i na 100% zaznaczylem "przenies numer" a nie "chce nowy numer" (dowod na to; mam zrzut ekranu).
<font color="#185d68">Czekam tydzien, dwa a numer dalej w Play wiec napisalem do obslugi klienta i faktycznie sie okazalo ze ktos zawalil ! Czy tam u was pracuja ludzie ktorzy nnie umieja poprawnie interpretowac niektorych rzeczy ?
</font>

 

Przenosilem numer a dostalem nowy (2015-09-30 22:02)

Nie wiem po co zrzuty ekranu jak po finalizacji zamówienia masz opcję drukuj i pobierz PDF, gdzie masz podsumowanie zamówienia, więc widać co finalnie zamówiłeś.

Personalne uwagi dotyczące pracowników kieruj do BOK, dzwoń lub pisz przez serwis www, a nie spamujesz tutaj na forum.

 

Przenosilem numer a dostalem nowy (2015-10-02 11:30)

<span >Dostalem nowy nr i faktem jest ze ktos zawalil. Po co niby jest wzmianka o obecnym operatorze w formularzu?<br ><span >Poza tym zrzut ekranu swiadczy sam o sobie juz, w pdf przy skladaniu zamowienia nie ma nic nt. przeniesienia.

 

Przenosilem numer a dostalem nowy (2015-10-02 12:40)

Zrzut ekranu w trakcie wypełniania formularza nie jest żadnym twardym dowodem, bo nie wiadomo jakiego zamówienia dotyczy i czy je w ogóle sfinalizowałeś.

Natomiast w PDF z potwierdzeniem złożenia zamówienia masz informacje dot. konkretnego zamówienia i jest tam Twój numer oraz o numer tymczasowy, a także tryb przeniesienia.
Jeśli tego nie masz w potwierdzeniu to być może coś źle kliknąłeś, nie wiem ale mam za sobą kilkanaście wniosków o przeniesienie numerów do Nju i innych sieci i ani razu nie było problemu z wypełnieniem wniosku.

System przetwarza dane zgodnie z tym co wprowadziłeś, a PDF po finalizacji zamówienia jest potwierdzeniem, że wszystko podałeś prawidłowo, jeśli są rozbieżności to reagujesz.
Tak samo w umowie, którą podpisałeś, w przypadku przeniesienia jest informacja o numerze właściwym i tymczasowym oraz podpisujesz wnioski o przeniesienie numeru.
Jeśli tego nie masz to wygląda, że zamówiłeś nowy numer bez przeniesienia.

Nie czytałeś uważnie potwierdzenia, nie czytałeś umowy, czyli poleciałeś po łebkach to trudno, może to Ciebie czegoś nauczy na przyszłość, aby czytać uważnie potwierdzenia i sprawdzić zgodność danych.
Na szczęście tutaj nie masz cyrografu na 2 lata, więc potencjalna strata niewielka.

 

Przenosilem numer a dostalem nowy (2015-10-03 11:00)

Robiłeś na szybko i coś schrzaniłeś. Sprawdzaj zawsze wszystko dwa razy. Napisz do BOK może uda odkręcić się sytuację

odpowiedź

Przenosilem numer a dostalem nowy | gość1443632627482 (30.09.2015, 19:03)

Zamiast przeniesc nr z Play dostalem nowy. Jak to mozliwe? Formularz wypelnialem na stronie i na 100% zaznaczylem "przenies numer" a nie "chce nowy numer" (dowod na to; mam zrzut ekranu).
<font color="#185d68">Czekam tydzien, dwa a numer dalej w Play wiec napisalem do obslugi klienta i faktycznie sie okazalo ze ktos zawalil ! Czy tam u was pracuja ludzie ktorzy nnie umieja poprawnie interpretowac niektorych rzeczy ?
</font>

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

16 gości i 0 zalogowanych użytkowników